Aviseringar
Rensa alla

Lämnar du skräpet kvar på bordet?


Ämnesstartare

På donken och liknande ställen där självservering gäller? 


   
Citera
Ämnesstartare

Aldrig


   
SvaraCitera

Odräglig: Ja

Brukar alltid lämna skräpet, har jag betalat för maten och för att få sitta där så ska de som jobbar där minsann få arbeta lite.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Monokromt:

Brukar alltid lämna skräpet, har jag betalat för maten och för att få sitta där så ska de som jobbar där minsann få arbeta lite.

Vad töntigt. Om alla lämnade kvar skräpet skulle du inte få din mat lika snabbt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Odräglig: Nej

har själv arbetat på snabbmatsrestaurang och det kan vara så jädrans stressigt att ha koll på hur vida folk tar bort sina brickor eller ej så föredrar att underlätta för personalen och göra så som det är meningen att man ska göra som kund.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Odräglig: Ibland

Jag brukar nästan alltid plocka undan efter mig men om jag känner att servicen varit dålig och att jag har blivit dåligt bemött lämnar jag, som ett fucking jävla statement 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ibland. typ.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Plockar bort var gång, känns givet.
Särskilt bra känns det när man lämnar lokala donk1 då personalen är riktigt jävla bra. Lyckades tappa ut två drickor på golvet efter krog1 en gång, så sprang in i städrum1 (som tydligen stod olåst, man får väl inte vara där iofs, men jaja) efter moppen, men kom en tjej "gå och ät du, jag tar hand om detta".
Det var nice. Hör säkert till att personalen ska ta hand om detta, men ändå fan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Monokromt:

Brukar alltid lämna skräpet, har jag betalat för maten och för att få sitta där så ska de som jobbar där minsann få arbeta lite.

Det är sådana som dig som inte borde få äta på snabbmatrestauranger. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lill-fisen:

Det är sådana som dig som inte borde få äta på snabbmatrestauranger. 

Hej lillfisen Sover


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Odräglig: Nej

Eftersom jag aldrig plockar undan efter andra (bland det värsta jag vet typ) förväntar jag mig heller inte att andra ska plocka undan efter mig.

Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hallå. Glad

Kultur:

Hej lillfisen Sover


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Odräglig: Ja

Jag har betalat för min mat och de får betalt för att plocka undan efter kunderna.


   
SvaraCitera

Jag plockar alltid upp skadar inte att vara lite snäll. Tycker det är idiotiskt att tänka att det är deras jobb och då kan man absolut inte hjälpa till dom har det ju redan stressigt. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Näe, aldrig.


   
SvaraCitera