Aviseringar
Rensa alla

Lämnar killen när han som mest älskar mig!


Ämnesstartare

Run Riot:
Har du vart tydlig med dem om vad du vill då?
Kanske inte så konstigt att de blir klängiga och efterhängsna om de tror att det är "på riktigt".

Men jag fattar inte riktigt varför du inte vill ta hem dem till dig. Du kanske har en bra anledning till det iofs, men det känns som att du inte vill släppa in dem i ditt liv på riktigt.

För övrigt har jag nog missat vad trådens poäng är. Vad vill du säga med det här liksom? Skeptisk

JAg vet inte vad jag ska göra och inte mina kompisar häller.. så aa ni får se hur det låtar och se om ni kan hjälpa mig på ett vis


   
SvaraCitera

Bananeenn:

JAg vet inte vad jag ska göra och inte mina kompisar häller.. så aa ni får se hur det låtar och se om ni kan hjälpa mig på ett vis

vad vill du ha hjälp med?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Om jag ska välja honom eller inte? ska ja ge honom en chans?

elverpigen:

vad vill du ha hjälp med?


   
SvaraCitera

konstigt nog förväntade jag mig en ökad kvalitetsprogression i språket, i takt med att du blev äldre i dina relationsberättelser. det hade varit fett!

(varför får ingen komma hem till dig?)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HAha, Jag vet inte vill inte visa upp dom för familjen 😛


   
SvaraCitera

Aaron:
Ush vad jobbigt känns skönt att inte va i kärleks träsket själv längre ...mkt härligare och va singel och ligga när man vill ist 😀 

snacka om objektiv syn på kärlek asså GråterGalen


   
SvaraCitera
time
 time

Bananeenn:
Om jag ska välja honom eller inte? ska ja ge honom en chans?

Vilken av dem?


   
SvaraCitera

Tabulhaneaua:

snackaarrow-10x10.png om objektiv syn på kärlek asså GråterGalen

Jao fick nästan känslan av  ångest  att läsa  Bananeenn+S  inlägg , kärlek är inte kul ..drf känner man mindre ist och ärligt ifrån min sida  har faktiskt aldrig mått bättre psykiskt i det långa loppet ^^  


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

time:

Vilken av dem?

Vet inte 3 eller 4


   
SvaraCitera

Aaron: Ush vad jobbigt känns skönt att inte va i kärleks träsket själv längre ...mkt härligare och va singel och ligga när man vill ist 😀

fast så är det ju inte


   
SvaraCitera

tevepro:

fast så är det ju inte

Jag tror ärlek är jättebra när man har sitt liv under kontroll och inte har sin partner för att fylla ett "tomrum". Ens välmående ska inte vara beroende av en annan person?


   
SvaraCitera

Mahalageasca: ag tror ärlek är jättebra när man har sitt liv under kontroll och inte har sin partner för att fylla ett "tomrum". Ens välmående ska inte vara beroende av en annan person?

syftade på "ligga när man vill"


   
SvaraCitera

tevepro:

syftade på "ligga när man vill"

Instämmer med dig, är i ett förhållande och får "ligga när jag vill"


   
SvaraCitera

tevepro:

syftade på "ligga när man vill"

Det kan väl vara ganska nice om man kan? Beror på personen... de flesta singlar kan kanske inte


   
SvaraCitera

Mahalageasca: Det kan väl vara ganska nice om man kan? Beror på personen... de flesta singlar kan kanske inte

sluta trolla nu


   
SvaraCitera