Aviseringar
Rensa alla

Länder


Ämnesstartare

Vilka länder vill du inte åka till? Varför?


   
Citera
frukt

Belgien, historiens onödigaste land som lika gärna skulle kunna delas mellan Frankrike och Nederländerna. 

Tchad. Liberia och mycket av Västafrika lockar inte heller. 

Hade inte betalat för Vitryssland heller tror jag. 

Skippar nog El Salvador med för fattigdomen och kriminaliteten. 

Hurså? 


   
SvaraCitera
Kudhos

Vill inte åka dit där jag anses vara ett lätt byte.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

frukt: Hurså?

ingen direkt anledning, bra trådämne 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Alla i princip, har inga ambitioner att någonsin resa, och om jag skulle bli sugen någon gång så tror jag inte att jag skulle resa längre än Europa (möjligen Antarktis, men det är rätt orealistiskt)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

africa

vet att d inte är ett land men aa 

massa farliga djur och sjukdomar bara, inte den roligaste naturen :(:(  

kan tänka mig Madagaskar dock, räknar ej dt till afrika riktigt 

sen har vi ofc mellanöstern osv, vill inte bli köttad med kalasjnikov lr halshuggen, likaså mexiko, livsfarliga knarkkarteller överallt. 

ryssland. fast vill faktiskt åka till moskva eller st. petersburg ngn gång. men övriga landet, BIG FUCKIN NO. 

australien... hade varit kul att se kängurus i det fria men nä, som ormrädd går det inte.. jag menar, ormar som dödar en på 10 min... nääääääääääää 

De ställena som jag inte har besökt men vill till: 

Nya Zeeland
Arktis 
Antarktis 
Karibien, typ bahamas och brittiska jungfruöarna
Japan, främst tokyo.
kina, natur och storstäder 
Alaska.. Har varit i usa nu o sådär men alaska skiljer nog en hel del mot nyc :p nyc imponerade faktiskt inte alls.. antagligen lite mer om twin towersen hade stått kvar. grå och tråkig stad nu. 

vill väl besöka kalifornien ngn gång också iofs, typ san fran och la, roadtrip, se natur och så utanför städerna. och florida, miami & orlando, vill se kennedy space center ocksååååå

efter alla de placerna är jag nöjddddddddd   


   
SvaraCitera

Belgien, helt klart, jävla skitland


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

länder där jag på nära håll behöver se misär. barn och djur som lider klarar jag inte av. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Finland, Norge, Danmark. Ser inte så mycket mening i att besöka dessa då det är för likt Sverige.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Beror på om jag måste betala för det?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Afrika och arabländerna samt i viss mån Latin- och sydamerika. Enbart på grund av hög brottslighet samt i förekommande fall på grund av sjukdomar. Vill helst komma hem med livet i behåll.  Cool

Min nästa resa blir nog till Nepal och Indien samt ev Tibet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Exodus:
Beror på om jag måste betala för det?

vilket land skulle du aldrig vilja att åka till?
lr vill du åka till världens värsta/tråkigaste land även om det är gratis? hmm ja, du kanske är nyfiken

nyfiken på hur det är att bli ihjälslaktad? lr inte ha ngt att göra? tips stäng in dig i ett rum


   
SvaraCitera
Hyfs
 Hyfs

Japan vill jag absolut inte till.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

danmark lr finland de pratar så jobbigt 


   
SvaraCitera