Aviseringar
Rensa alla

Längd


Ämnesstartare

På morgonen precis när jag ha vaknat(10.00) ,så mäte jag mej
då jag var 172cm

På kvällen (0.00) så mäte jag mej igen,då är jag 169cm.
Det ha alltid varit så på alla dagar.på morgonen är jag längre
på kvällen bli jag kortare


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Åh, ingen fara.
När man sover slappnar kroppen av och man når sin fulla längd, och under dagen pressas kotorna ihop, så man blir lite kortare på kvällen.
Helt normalt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

låter weird


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Är alltid så - för alla.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Aids, daaaaaaah.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

om jag vore du skulle jag svara 172cm på frågan "hur lång är du?" det låter bättre oki


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

likadant för mig, på morgonen är jag 184, på kvällen 181. anledningen är att kotorna drar ut sig när du sover, och på dagen "trycks" dem ihop.
Men vilken som är ens riktiga längd har jag ingen aning om :S


   
SvaraCitera

Myksa:

Är alltid så - för alla.

Fast om man ligger i koma eller går upp och mäter sig och går och lägger sig igen så blir det inte så.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hhhhha [surprised]


   
SvaraCitera

Krufix:

Åh, ingen fara.
När man sover slappnar kroppen av och man når sin fulla längd, och under dagen pressas kotorna ihop, så man blir lite kortare på kvällen.
Helt normalt.

Vem är du egentligen, "åh, ingen fara" osv. Försöker du bli moderator här eller är du nån sorts kurator/förskolslärare?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sagitta:

Fast om man ligger i koma eller går upp och mäter sig och går och lägger sig igen så blir det inte så.

Vaddå?
Grejen är att man trycks ihop under dagen när man står och sitter...


   
SvaraCitera

Myksa:

Vaddå?
Grejen är att man trycks ihop under dagen när man står och sitter...

Ja, så om man sover hela tiden istället för att gå runt hela dagen så blir man ju inte kortare.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sagitta:

Ja, så om man sover hela tiden istället för att gå runt hela dagen så blir man ju inte kortare.

Nej men om man ligger och vilar efter att man gått runt hela dagen så blir man ju längre igen... Det återställs ju.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sagitta:

Ja, så om man sover hela tiden istället för att gå runt hela dagen så blir man ju inte kortare.

ehum smart, ska testa det.........


   
SvaraCitera

Aiton:

ehum smart, ska testa det.........

Varning för liggsår.

Myksa:

Nej men om man ligger och vilar efter att man gått runt hela dagen så blir man ju längre igen... Det återställs ju.

Ja, det med. Men om man inte går upp alls så blir man ju inte kortare heller.


   
SvaraCitera