Aviseringar
Rensa alla

Längd


Ämnesstartare

Hejsan jag tycker jag är för lång har stannat i växten och är ca 1.85 alla andra är mkt kortare ser det miffat ut o vara lång? 😛


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

185 cm är knappast för långt.

Hur gammal är du, 12?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

16 :P, jo det ser maxat alla andra är typ 175 ~~ + det är svårt o fixa en bra gångstil när man är så lång .. ser ut som spagetti när man går xd


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag är 1.88, väx på dig lillen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

helpmeoutdudes:

16 :P, jo det ser maxat alla andra är typ 175 ~~ + det är svårt o fixa en bra gångstil när man är så lång .. ser ut som spagetti när man går xd

Gå till gymmet?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

är gnomaktig, vi kan byta.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

helpmeoutdudes:

alla andra är typ 175

Några växer nog mer..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag är 19/1/2/3 någonting.

Det är väldigt mysigt att vara lång. Och man lär sig att gå ordentligt.

Det är inte roligt, men vill man vara fin, får man lida pin!


   
SvaraCitera

keybored:

Det är inte roligt, men vill man vara fin, får man lida pin!

Vadå inte roligt?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

helpmeoutdudes:

16 😛

Ignorant:

Gå till gymmet


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Macktorsken:

Vadå inte roligt?

Jag är en mycket vilsen själ som inte är särskilt förtjust i sömn. Detta resulterar att jag ofta är väldigt trött och därför går likt en zombie. Att sträcka på ryggen upplevs då som mycket anständigt.

Men det är det alltså värt, inte sant?


   
SvaraCitera

helpmeoutdudes:

ser ut som spagetti när man går

Haha!


   
SvaraCitera

keybored:

Jag är en mycket vilsen själ som inte är särskilt förtjust i sömn. Detta resulterar att jag ofta är väldigt trött och därför går likt en zombie. Att sträcka på ryggen upplevs då som mycket anständigt

Får träna på att gå rakt innan det är försent. Och du kanske borde hitta dig själv och sova mera. [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Macktorsken:

Får träna på att gå rakt innan det är försent. Och du kanske borde hitta dig själv och sova mera. [cute]

Jag är mycket duktig på att gå rakt.

Ville bara föregå med god pedagogik för TS allra bästa. Motivera denna arma pojke att det kan vara besvärligt att att vara längre än sin omgivning, men att alla fagra damer en dag uppskattar honom.

Mina sömnproblem berör inte dig.

Nu tycker jag att vi har en fortsatt god natt.


   
SvaraCitera

keybored:

Ville bara föregå med god pedagogik för TS allra bästa. Motivera denna arma pojke att det kan vara besvärligt att att vara längre än sin omgivning, men att alla fagra damer en dag uppskattar honom.

Hahaha, tjaa. Kvinnor gillar inte långa killar [zzz][zzz] Jag vet inte vad du har haft för konstig bild på långa killar...

keybored:

Mina sömnproblem berör inte dig.

Har ej påstått det heller. [chocked][shake]


   
SvaraCitera