Aviseringar
Rensa alla

Längd på killar


Ämnesstartare

Har på sistone börjat oroa mig för min längd, 181 cm, och känner mig ofta dåligt och får för mig att jag är ''kort''.

Önskar att jag vore minst 185 cm. [sad]

Problemet är att jag attraheras ofta av lång tjejer, dvs 173-ännu längre än mig själv!!

Är jag kort, och finns det några lååånga tjejer som kan tänka sig att dejta en kille i min längd eller måste killar vara längre?!


   
Citera

men jisses, tänk själv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angeleyes:

men jisses, tänk själv.

Gissa om jag gjorde det innan jag postade tråden...


   
SvaraCitera

Compantino:

Är jag kort, och finns det några lååånga tjejer som kan tänka sig att dejta en kille i min längd eller måste killar vara längre?!

Låtom oss ha lite grundläggande sannolikhetslära.

Jag ställer ett påstående och du talar om för mig ifall det är sannolikt eller osannolikt.

"Det finns inga tjejer alls, över huvud taget, som kan tänka sig att dejta en kille som är kortare än de är."


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nachac:

Låtom oss ha lite grundläggande sannolikhetslära.

Jag ställer ett påstående och du talar om för mig ifall det är sannolikt eller osannolikt.

"Det finns inga tjejer alls, över huvud taget, som kan tänka sig att dejta en kille som är kortare än de är."

Jag börjar mitt argument med en fråga, och får ett motargument baserat på ad hominen - vad säger det om min motdebattör? Intellektualitet no much? [smile]


   
SvaraCitera

Compantino:

Jag börjar mitt argument med en fråga, och får ett motargument baserat på ad hominen - vad säger det om min motdebattör? Intellektualitet no much? [smile]

Det var inget ad hominem-argument. Det var en uppmaning att tänka själv, även om det gör ont.

Du har för övrigt inte argumenterat alls. Lär dig ord innan du använder dem.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nachac:

Du har för övrigt inte argumenterat alls. Lär dig ord innan du använder dem.

Tokstolle, visst har jag argumenterat! Ett argument benämns inte efter innehåll eller relevans, utan efter dess formulering och utgångspunkt.

Till exempel kan en argumentation börja så här: ''Jag gillar pizza, gör du?''

Detta är ett argument, efter som argumentationen påbörjas så här.


   
SvaraCitera

Compantino:

''Jag gillar pizza, gör du?''

Nej, det är ett påstående. Ett argument skulle vara en motivering till varför du gillar pizza.

Men nu går du off topic i din egen tråd.


   
SvaraCitera

181 eller 171?

tror sistnämnda. tycker det är synd att du känner såhär. önskar at fler tjejer på um orkade svara i sånna här trådar. för jag vet att flera som ej bryr sig och minst en som varit ihop med så kort kille (jag har ej koll på tjejernas alla pojkvänner)


   
SvaraCitera

181 är inte alls kort, skulle bedöma det som kring medellängd. Det finns inte särskilt många tjejer som är mycket längre än detta, så du bör icke oroa dig! :3
ps. det finns även tjejer som skiter i killarnas längd ds.


   
SvaraCitera

Compantino:

Intellektualitet no much?

Orka att du skapar en sånhär tråd och ändå lägger vikt vid sådant som intellekt.
Det inte sagt att man måste vara dum om man skapar dylika trådar, men de pekar ändå på viss analytisk frånvaro hos skaparen :l


   
SvaraCitera

Jag tror att din personlighet är ett större hinder än din längd. [no-no] Om du vill ha hjälp på um så svara inte så förbaskat drygt.

Min pojkvän är 176 cm, jag är 171 - inga problem [party] Och han är ändå tillräckligt lång få känna sig manlig och hjälpa mig att ta ner saker från göra hyllor och hänga upp gardinstångar [party]


   
SvaraCitera

Bergdahl:

för jag vet att flera som ej bryr sig och minst en som varit ihop med så kort kille

En gång hånglade jag med en kille som var typ 150 cm!!! [crazy]


   
SvaraCitera

Compantino:

Är jag kort, och finns det några lååånga tjejer som kan tänka sig att dejta en kille i min längd eller måste killar vara längre?!

Lär känna tjejen som du möjligtvis gillar eller låt tjejen lära känna dig. Det enda rätta med en tjej är om dom bryr sig om hur du är som personen inget annat. Men jo visst vissa bryr sig bara om utseendet men dom kan man skita i.


   
SvaraCitera

du är betydligt längre än medelmänniskan sluta klaga för satan


   
SvaraCitera