Forumet - Längden

Längden

2381 0 38

Spana också in:

Dan_the_ironman: Den där uträkningen säger att jag skulle vara 179 ist för 188 såatteh
är en generell som används av typ skolsyster, men iom att gener inte är jättesimpla så är det klart den kan avvika. utifrån den borde jag vara typ 168 vilket jag inte är heller. men iom att föräldrarna är korta och han också är ganska kort lär han ju inte bli typ 2 m lång heller. är dud bara 188? minns dig som en jätte när jag stod brevid dig och lyssnade på din dialekt

elverpigen: är en generell som används av typ skolsyster, men iom att gener inte är jättesimpla så är det klart den kan avvika. utifrån den borde jag vara typ 168 vilket jag inte är heller. men iom att föräldrarna är korta och han också är ganska kort lär han ju inte bli typ 2 m lång heller. är dud bara 188? minns dig som en jätte när jag stod brevid dig och lyssnade på din dialekt
Ja det eller 187, inte så säker. Ser inte mig själv som så lång men kanske är det jag venne

elverpigen: enomsnittligt för pojkar har jag för mig att man räknar (mammas längd+pappas längd + 13)/2 för att få fram "hur lång man blir" medan man för flickor använder sammaformel men byter ut plusset framför 13 till ett minus
Stämmer ju inte! Jag bör ha blivit 181 enligt den, är 177. Min syrra bör ha blivit 170, hon är 173.