Aviseringar
Rensa alla

Längdskidor


Ämnesstartare

Varför tycker vissa att längdskidor är töntigt. Nu när ni inte pratar med mig personligen riskerar ni inte att bli prejad in i en snövall eller liknande.


   
Citera

Det var najs första gången innan man blev tvingad att åka en runda på 6km och man dog efter halva 🙁


   
SvaraCitera

sämsta sporten någonsin. efter golf då


   
SvaraCitera

det är ju inte töntigare än fotboll iaf


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Crypto:

Det var najs första gången innan man blev tvingad att åka en runda på 6km och man dog efter halva 🙁

haha? själv åkte man ju nio mil men;)


   
SvaraCitera

Nej.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Cobrastyle:

sämsta sporten någonsin. efter golf då

Fast man gör inte backflips i golf?[bigsmile]


   
SvaraCitera

Vad sägs om "verkar skitjobbigt och så länge jag slipper så bryr jag mig inte om att andra personer ägnar sig åt det"?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mediakatt:

Vad sägs om "verkar skitjobbigt och så länge jag slipper så bryr jag mig inte om att andra personer ägnar sig åt det"?

Inte jobbigare än man gör det. sen är det ganska najs att vara bland dom bästa i sverige på nånting


   
SvaraCitera

stårupphelatiden:

Fast man gör inte backflips i golf?[bigsmile]

ehhhhhhhhh, jo [bigsmile][bigsmile][bigsmile][bigsmile][bigsmile][bigsmile][bigsmile][bigsmile]


   
SvaraCitera

stårupphelatiden:

Inte jobbigare än man gör det. sen är det ganska najs att vara bland dom bästa i sverige på nånting

Jag är inte bland de bästa i Sverige på att åka längdskidor, så hur berör det mig? Jag känner rätt mycket folk som är eller har varit bland de bästa i Sverige på olika saker, det gör mig inte det minsta mer intresserad av att göra det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mediakatt:

Jag är inte bland de bästa i Sverige på att åka längdskidor, så hur berör det mig? Jag känner rätt mycket folk som är eller har varit bland de bästa i Sverige på olika saker, det gör mig inte det minsta mer intresserad av att göra det.

Det är ju upp till dig så


   
SvaraCitera
kachin

kan väl vara lite spännande o åka ner för ett fjäll utan o bromsa, annars fåre vara.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Cobrastyle:

ehhhhhhhhh, jo

I själva "utövandet"?[surprised]


   
SvaraCitera

kachin:

kan väl vara lite spännande o åka ner för ett fjäll utan o bromsa, annars fåre vara.

galen eller? [tard]
höll på att dö då [cry]
tog av mig dem jäkla turskidorna (korta längdskidor) då [sad]


   
SvaraCitera