Aviseringar
Rensa alla

Längdskillnad


Har inget ideal [crazy] men 10-15 cm kanske?
Har just nu: 5 cm skillnad.


   
SvaraCitera

5-10cm längre än mig ungefär. Eller ja, är killen längre så gör det ju inte så mycket [smile] Inte kortare bara..
Fast, det är ju inte precis längden som man faller för [smile]


   
SvaraCitera

Det finns viktigare attribut hos personer än deras längd, så det spelar inte särskilt stor roll.


   
SvaraCitera

20 cm.

funkar b ra.


   
SvaraCitera

Ingen fara, jag var nog runt 150 när jag var på g med en som var 185+ och det gick bra. Han lyfte upp mig när vi skulle pussas och sånt där, mysigt ju!


   
SvaraCitera

Haha dejtar en 12 cm kortare kille :O orkar faktiskt inte bry mig


   
SvaraCitera

exakt lika lång som mig. plus/minus någon centimeter, sådär. nuvarande kelobjekt är typ fyra-fem centimeter kortare eller så, det är illavarslande.


   
SvaraCitera

24 cm Cool Skadeglädje


   
SvaraCitera

har inget sådant

men det skulle vara skoj om jag skulle finna en kortare man än jag. fast det finns ju sådana iof, ävenn om kanske ej så jättevanligt.


   
SvaraCitera

Helst ska väl killen vara längre än mig, så som jag tänker mig. Gärna en bra bit längre.
Men nu är min pojkvän lika lång som jag och det fungerar ju galant. Inget jag tänker speciellt mycket på men ändo


   
SvaraCitera

Ögon i en plåthink:
Är skillnaden över 20 cm börjar det nog bli arbetsamt. Kramp i nacken när man pussas. [mad]

Man kan lyfta sin kvinna  Rodnar


   
SvaraCitera

isola:
har inget sådant

men det skulle vara skoj om jag skulle finna en kortare man än jag. fast det finns ju sådana iof, ävenn om kanske ej så jättevanligt.

hur lång är du då?


   
SvaraCitera

tumblr_lqdbxodkML1qi1wo4o1_500.jpg

Hjärta


   
SvaraCitera

Känner mig som tall-guy1.pngpga denna tråden Gråter


   
SvaraCitera

kulturmarxisten:

hur lång är du då?

161


   
SvaraCitera