Aviseringar
Rensa alla

längtar tills jag är 18


Ämnesstartare

okej jag väntar o kollar på medräkningsappem tills jag är 18! de ska bli så roligt att fylla 18 då kan man  göra vad jag vill utan att min pappa ska lägga sig i med andra ord jag får köpa vad jag vill o mina konton öppnas o jag får dricka Alcohol o fucka ur o mycke mera!. men asså den tiden går så långsamt! vill va 18 nuuuuu


   
Citera
Ämnesstartare

Jag längtar mer tills 20, då kan jag köpa sprit i Sverige. Mycket glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SvenskWithAttitude:
Jag längtar mer tills 20, då kan jag köpa sprit i Sverige. Mycket glad

hur gammal e du då?


   
SvaraCitera

SvenskWithAttitude:
Jag längtar mer tills 20, då kan jag köpa sprit i Sverige. Mycket glad

rätt gött o bara gå o handla själv faktiskt 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

IIGonnaKillYou99:

hur gammal e du då?

Fyller 18 i december

handendärnissen:

rätt gött o bara gå o handla själv faktiskt 

Mycket skönare än att be någon köpa ut... xD


   
SvaraCitera

SvenskWithAttitude:

Fyller 18 i december

Mycket skönare än att be någon köpa ut... xD

haha 😉


   
SvaraCitera
Berit

SvenskWithAttitude:
Jag längtar mer tills 20, då kan jag köpa sprit i Sverige. Mycket glad

Far till tyskland


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

men de är väl en frihet att vara 18 man får vara ute hur lämge man v? man får köpa de man vill?  man får väl handla också på nätet? när man fyller 18?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag känner att vi bör införa ett prov istället som avgör om man är redo att bli myndig eller ej...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Axelinaaas:
Jag känner att vi bör införa ett prov istället som avgör om man är redo att bli myndig eller ej...

varför?? fyller 18 om  286 dagar yeeeh!!!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

IIGonnaKillYou99:

varför?? fyller 18 om  286 dagar yeeeh!!!!

mm. gissa


   
SvaraCitera

IIGonnaKillYou99:
men de är väl en frihet att vara 18 man får vara ute hur lämge man v? man får köpa de man vill?  man får väl handla också på nätet? när man fyller 18?

dina föräldrar har koll ändå, du blir liksom inte 100% fri dagen efter du fyllt 18


   
SvaraCitera

Axelinaaas:
Jag känner att vi bör införa ett prov istället som avgör om man är redo att bli myndig eller ej...

låter rätt bra ändå, hur många är de som sätter sig bakom ratten på en bil med nytaget körkort o inte är "mogen" som person att föra ett fordon på vägen, ja de ä grymt många 


   
SvaraCitera

Det ska du också göra! Minns själv hur det var, riktigt kul att slippa sjaskiga krök i någon park kyliga kvällar o dricka Norrlands (no hate) 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

handendärnissen:

dina föräldrar har koll ändå, du blir liksom inte 100% fri dagen efter du fyllt 18

dem har koll på mig men dem  har inget att säga till om jag gör en sak som jag vill


   
SvaraCitera