Aviseringar
Rensa alla

länkar i citat


Ämnesstartare

var citatruta bör utgöra en länk till originalinlägget, så att man slipper bläddra då man vill söka sig tillbaka i en diskussion.


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

NOOOOOOOOOOOO...

Inte hela rutan iallafall, jag kommer råka klicka på rutor och hamna flera sidor tillbaka och inte hitta tillbaka till det jag läste från början.

Men däremot att ha en länk i citatrutan som leder till det citerade inlägget kan vara en fin idé.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Så man klikar på sitaten ock kommer backåt?Till dem som skrev dem frånbörjan, ir menade du de?


   
SvaraCitera

Jr. HBT:

var citatruta bör utgöra en länk till originalinlägget, så att man slipper bläddra då man vill söka sig tillbaka i en diskussion.

Man får icke luras och länka till något.... annat.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Miceparade:

annat.

Cool bild. [blush][love]


   
SvaraCitera

Ensamvargen:

idé

Alltså det var det jag (tänkte) [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ensamvargen:

NOOOOOOOOOOOO...Inte hela rutan iallafall, jag kommer råka klicka på rutor och hamna flera sidor tillbaka och inte hitta tillbaka till det jag läste från början.Men däremot att ha en länk i citatrutan som leder till det citerade inlägget kan vara en fin idé.

sant, har också vanan att markera text hit o dit.

den läskiga vampyren:

Så man klikar på sitaten ock kommer backåt?Till dem som skrev dem frånbörjan, ir menade du de?

ja

Miceparade:

epilepticum psykodalikus


   
SvaraCitera

Jr. HBT:

epilepticum psykodalikus

Du hittar på.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Miceparade:

Alltså det var det jag (tänkte)

[love][blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Miceparade:

Du hittar på.

är det högfärdigt? 🙁


   
SvaraCitera

Jr. HBT:

är det högfärdigt? 🙁

Nej det var cute.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Miceparade:

Nej det var cute.

ok detsamma


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jr. HBT:

ja

tycker de inte ska vara så för jag skulle nästanaldrig använda de, ok skulle bara vara ivägen anars.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mycket bra idé. Tycker det är knasigt att um inte redan har det när praktiskt taget alla andra plattformar har det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

den läskiga vampyren:

tycker de inte ska vara så för jag skulle nästanaldrig använda de, ok skulle bara vara ivägen anars.

bra att ha funktionen, du måste ej nyttja

dvärgkastarn:

Mycket bra idé. Tycker det är knasigt att um inte redan har det när praktiskt taget alla andra plattformar har det.

ja, känns ju stympat här!


   
SvaraCitera