Aviseringar
Rensa alla

läpp piercing och fotboll


Ämnesstartare

Budolicious:

Inte såpass så du inte kan sätta in det igen.

okei [rolleyes]


   
SvaraCitera

Budolicious:

Inte såpass så du inte kan sätta in det igen.

Väldigt individuellt detdär. Har haft min piercing i lite mer än ett år, den skulle garanterat dra ihop sig så mycket att jag inte skulle få i ett smycke på några timmar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Men vad fan, vänta till sommar/vinteruppehållet och gör det då, då får det ju tid att läka eftersom att du inte behöver ta ut det. Så brukar jag göra när jag tatuerar mig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

symptomatic:

Väldigt individuellt detdär. Har haft min piercing i lite mer än ett år, den skulle garanterat dra ihop sig så mycket att jag inte skulle få i ett smycke på några timmar.

Sämst din läpp måste vara[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Evil Conduct:

Men vad fan, vänta till sommar/vinteruppehållet och gör det då, då får det ju tid att läka eftersom att du inte behöver ta ut det. Så brukar jag göra när jag tatuerar mig

men det är bara det att vi har innomhus cuper på vintern också.. [sad] så vi har liksom inget uppehåll, inte mer än 2-3 veckor iaf, men då kanske det hinner läka ?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

quilt:

men det är bara det att vi har innomhus cuper på vintern också.. [sad] så vi har liksom inget uppehåll, inte mer än 2-3 veckor iaf, men då kanske det hinner läka ?

Jaha just det ja, det var tider det! Tja det är väl bättre än inget, men är ingen expert på piercingar precis


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Evil Conduct:

Jaha just det ja, det var tider det! Tja det är väl bättre än inget, men är ingen expert på piercingar precis

hah okey [y]


   
SvaraCitera

quilt:

så vi har liksom inget uppehåll, inte mer än 2-3 veckor iaf, men då kanske det hinner läka ?

Tveksamt att det hinner läka på 2-3 veckor. Har för mig att läktiden på läpp är 4-6 veckor - och ibland mer. Min läpp tog ungefär ett halvår på sig att läka helt och hållet [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

symptomatic:

Tveksamt att det hinner läka på 2-3 veckor. Har för mig att läktiden på läpp är 4-6 veckor - och ibland mer. Min läpp tog ungefär ett halvår på sig att läka helt och hållet

okej [crazy] gjorde du rent varje dag då ?


   
SvaraCitera

quilt:

gjorde du rent varje dag då ?

Självklart! Finns ingen anledning att strunta i det.
Min läkte så långsamt eftersom att min kropp inte läker sår sådär extremt snabbt, men det var hyffsat läkt efter 3-4 månader, men inte helt [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

symptomatic:

Självklart! Finns ingen anledning att strunta i det.
Min läkte så långsamt eftersom att min kropp inte läker sår sådär extremt snabbt, men det var hyffsat läkt efter 3-4 månader, men inte helt

okeey [wink]


   
SvaraCitera

[confused] Har haft min läpp piercing en månad.. Eller.. Hade snake bites.. Men dom hade hamnat så ojämnt att jag tog ut en av dom, ångrade mig efter ca 2 timmar och det gick inte att få i den igen.
Tur det [wink] Men jag var sur då.
Dessutom läker det inte alltid som det ska.
det bästa är att inte ta ut den [mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

PlastAnka:

Har haft min läpp piercing en månad.. Eller.. Hade snake bites.. Men dom hade hamnat så ojämnt att jag tog ut en av dom, ångrade mig efter ca 2 timmar och det gick inte att få i den igen.
Tur det Men jag var sur då.
Dessutom läker det inte alltid som det ska.
det bästa är att inte ta ut den

okejj [smile]


   
SvaraCitera