Aviseringar
Rensa alla

LÄPP STIFT för o hotta upp:- okej killar?


Ämnesstartare

Som ni ser på min avatar så har jag använt läpp stift för o få en mer färg grann ansikte. Jag köpte dt Från Loreál i smink affären, butiks biträdet sa de va för kvinner som ville va extra hot. Jag tog det dels på läpparna, och dels tog lite i ögonen med och två streck i håret.

Så va tkr nu om tjejr som sminkar sig? Läpp stift o så är de okej?

När de gäller läpp stift så har ja inte det i normal fallet men ville hotta upp mig lite inför fotograferingen.

Varför ja köpte det var eftersom av den anledningen att hotta upp mig o vara snygg o det var kanske lite för hastat, innan jag visste andras åsikter. 😛 Ingen byttes rätt på smink hehe. Sorgligt men sant. Men värkar de va okej?... Butisk biträdet kom in som en smock, när jag shoppade runt av fettnings medel, och tryckte på mig läpp stiftet och jag blev för lamad av synen på mig själv upp hottad. Så därför köpte jag det.

Som sagt är de okej eller blev de för vågat?


   
Citera
Ämnesetiketter

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ennie:

Som sagt är de okej eller blev de för vågat?

Lite för vågat, tror jag. Du kanske kommer bli våldtagen nu, extra hot, sen är du ju blind också... men aa... det kanske är vad du egentligen vill? [y]


   
SvaraCitera

Tråden flyttad från Forum PLUS/Skönhet, Utseende och Mode


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Infraröd:

Lite för vågat, tror jag. Du kanske kommer bli våldtagen nu, extra hot, sen är du ju blind också... men aa... det kanske är vad du egentligen vill? [y]

mm vill det [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ennie:

Så va tkr nu om tjejr som sminkar sig? Läpp stift o så är de okej?

Det är okej, som att ha sexiigaa kläder same thing imo [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ÄR EJ SÅ MYCKET FÖR LÄPPSTIFT THX


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

notfallingapart:

Det är okej, som att ha sexiigaa kläder same thing imo [blush]

Idag hade jag sexiigaa kläder och läpp stift kombination är de okej?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ennie:

Idag hade jag sexiigaa kläder och läpp stift kombination är de okej?

jaa äru singel? [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[wink][wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

blev inspirerad av oggelgoggel att använda maxfaktors läpstift uber turbo red lips. den är jättefin och pussvänlig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

notfallingapart:

jaa äru singel? [cute]

Kanske [wink]

Chickfactor:

[wink][wink]

[blush]

ohYEA_:

blev inspirerad av oggelgoggel att använda maxfaktors läpstift uber turbo red lips. den är jättefin och pussvänlig

De är bra att man ta över inspiration av andra. Då blir de mer spridning av produkten som är en bra produkt i detta fallet läpp stift. Ja har kommit o gilla läpp stift i alla former o storlekar på senare tid. Därför ska ja gå till smink butiken o fråga butiks biträdet om ja kan få lite upp hottning av detta MaxFactor Läpp Stift som du talar gott om.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ennie:

Därför ska ja gå till smink butiken o fråga butiks biträdet om ja kan få lite upp hottning av detta MaxFactor Läpp Stift som du talar gott om.

de ska du verklien göra. ibland brukar ja smyga in i affären o sätta på mig sminket i detta fall läpstiften den röda när kassorna inte ser på. är det fel? altså jag gör det inte för att jävlas utan jag tycker det pirrar skönt i magen när jag inte blir fången. har du gjort det någon gång dela då gärna med dig av detta?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ohYEA_:

de ska du verklien göra. ibland brukar ja smyga in i affären o sätta på mig sminket i detta fall läpstiften den röda när kassorna inte ser på. är det fel? altså jag gör det inte för att jävlas utan jag tycker det pirrar skönt i magen när jag inte blir fången. har du gjort det någon gång dela då gärna med dig av detta?

Perrsonligen tkr ja inte de är okej eftersom då är de stöld som man stjäl av butiken vilket då kan gå i konnkurs o bli ruinerade. Men alla får jöra som dem vill enligt mig. Ett tips ja har då är att man frågar butiks biträdet får ja prova lite Läpp Stift ir smink? Ir då ett annan alternativ för o få fram kännslan du pratar, om, att man bygger upp en egen smink affär prottotyp o stjäler av som man senare kan betala men de tänker man inte på när man stjäler.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ennie:

Perrsonligen tkr ja inte de är okej eftersom då är de stöld som man stjäl av butiken vilket då kan gå i konnkurs o bli ruinerade. Men alla får jöra som dem vill enligt mig. Ett tips ja har då är att man frågar butiks biträdet får ja prova lite Läpp Stift ir smink? Ir då ett annan alternativ för o få fram kännslan du pratar, om, att man bygger upp en egen smink affär prottotyp o stjäler av som man senare kan betala men de tänker man inte på när man stjäler.

mm ja tänkte på de idag när ja såg en kristallaffär. tänkte att läpstift är bra o sälja utan att behöva fråga om man får låna. man kan sälja hårfärg med va? för det måste matcha ihop bra så att man inte ser trött ujt


   
SvaraCitera