Aviseringar
Rensa alla

LÄPP STIFT för o hotta upp:- okej killar?


Ämnesstartare

ohYEA_:

mm ja tänkte på de idag när ja såg en kristallaffär. tänkte att läpstift är bra o sälja utan att behöva fråga om man får låna. man kan sälja hårfärg med va? för det måste matcha ihop bra så att man inte ser trött ujt

Okej 3vligt. Jag tycker att du ska satsa på detta Läpp Stift o Hår Färg i kombination då får man ju upp färggladheten ännu till en nivå högre upp och det är possetivt.


   
SvaraCitera

[bigsmile][love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ennie:

Okej 3vligt. Jag tycker att du ska satsa på detta Läpp Stift o Hår Färg i kombination då får man ju upp färggladheten ännu till en nivå högre upp och det är possetivt.

yap, därför ska ja endast sälja färger som finns på färgskalan i bildsalen. jag har testat att lägga färgen på håret och den fastnar bra och man kan välja hårstrånas tjocklek? om man vill ha ett enda hårstrå i ryggen kan man också ha det med. pippis välkända frysir kan ja ocksåå fixa till alla, min kompis är frisör.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hehe


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ohYEA_:

yap, därför ska ja endast sälja färger som finns på färgskalan i bildsalen. jag har testat att lägga färgen på håret och den fastnar bra och man kan välja hårstrånas tjocklek? om man vill ha ett enda hårstrå i ryggen kan man också ha det med. pippis välkända frysir kan ja ocksåå fixa till alla, min kompis är frisör.

Bra ressonmang o ja säger lycka till!!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera