Aviseringar
Rensa alla

Läppglans som förstorar?


tigereyes:

- City lips (kan köpas på bland annat blush.se och eleven.se)

funka inte ett skit på mig,då köpte jag den nyaste/bästa/starkaste varianten.


   
SvaraCitera

Förstorar? Menar du ger illusionen av de eller innehåller ett ämne som reagerar med läpparna?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

läppglans som inenhåller sånt skit som förstorar -.-


   
SvaraCitera

Förstår inte grejen med stora läppar.[shake] Jag tycker att små är mycket finare.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Maskrus:

Förstår inte grejen med stora läppar. Jag tycker att små är mycket finare.

men jag vill ha stora [y]


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Geigerzähler:

http://www.eleven.se/too-faced-lip-injection-extreme-1610.html

hmm...... -.-


   
SvaraCitera

emomelie:

hmm...... -.-

Vad? Det fungerar.


   
SvaraCitera

Harpyja:

Botox.

är ett nervgift.så det får nerverna att slappna av så läpparna blir fylligare? dessutom kostar det 4000:-/år, så...
nej, mitt tips är att pumpa i silikon.


   
SvaraCitera

tror inte det spelar nån roll vilket läppglans, alla läppglans får väl läpparna att se lite fylligare ut. finns ju sånadär lipplumper-läppglans som ska irritera på läpparna så dom sväller upp, men jag tycker inte det är nån skillnad motför vanliga läppglans förutom att dom smakar äckligt och känns obehagliga.

det bästa är nog att använda läppenna som man målar med just utanför/på läppkonturerna ( alltså så att det sitter ihop med läppkonturerna men ändå lite utanför) och sen läppstift. lite läppglans på om man vill. det får läpparna att se mycket större ut men man måste göra det snyggt så man inte ser ut som en clown eller en gammal kärring. man kan ju använda ljus läppenna och lite ljusare läppstift man behöver ju inte använda mörka färger.


   
SvaraCitera

Emmelipemmeli:

nej, mitt tips är att pumpa i silikon.

Mitt tips är att låta ansiktet vara ifred innan man ser ut som *sätt in valfri kvinna som opererat sig så mycket att hon inte längre ser ut som en kvinna*. Var nöjd med den du blev född till att vara så skålar vi!

SKÅL![bigcheers]


   
SvaraCitera

Tryggare Bob:

Mitt tips är

...att inte förstå ironi i fortsättningen heller. SKÅL![bigcheers]


   
SvaraCitera
Jeay_L

emomelie:

nje men ofta man vill gårunt med en stor jävla burk med vaseline i fickan! *suck*

Jag använder vaseline som läppbalsam för jag lyckas bara tvätta min lypsyl hela jävla tiden!


   
SvaraCitera

Emmelipemmeli:

...att inte förstå ironi i fortsättningen heller. SKÅL![bigcheers]

Vi muskelknuttar är kända för att vara korkade(tack Arnold Schwarzenegger), du behöver inte vara så tuff mot mig! Försökte bara vara etiskt korrekt i frågan [crazy]

SKÅL ändå i hopp om att du är snällare nästa gång! [bigcheers][wink]


   
SvaraCitera

RESTYLANE, WIIIHO


   
SvaraCitera