Aviseringar
Rensa alla

Läppiercing


Ämnesstartare

Tjah.
Gjorde en piercing i underläppen på sidan i april. Den läkte fint och sen bytte jag till hästskoring (heter det så?). Det funkade också bra till en början.
Nu för några dagar sen började det göra ont och jag fick en liten knöl vid sidan om hålet, såg ut ungefär som en finne.
Tog ut smycket (här kommer alla börja tjabbla om att jag inte borde ha gjort det, men det gjorde sjukt ont och jag orkade inte med det) och nu ser man inte längre hålet , utan det är bara en stor knöl rakt över.

Någon som vet vad det är? Infektion? Det är inte rött runt omkring hålet och det gör inte ont nu längre när jag har tagit ut smycket. Kommer hålet att växa igen så att det inte finns kvar när knölen har försvunnit? Om den ens kommer försvinna?

[shake]


   
Citera

mago:

Någon som vet vad det är

undrar oxå d för jag har fått en sån vid min näspiercing


   
SvaraCitera

Tözen:

undrar oxå d för jag har fått en sån vid min näspiercing

Fick också där, gjorde ont och gick aldrig över. Fick ta ut. [zzz]


   
SvaraCitera

SilentScream:

Fick också där, gjorde ont och gick aldrig över. Fick ta ut.

min gör inte ont,den bara kom tillbaka när jag massakrera och skar bort typ så buden blev slät,trodde skorpan skulle bli slät men bulan kom tillbaka:S går den bort sen?


   
SvaraCitera

Tözen:

min gör inte ont,den bara kom tillbaka när jag massakrera och skar bort typ så buden blev slät,trodde skorpan skulle bli slät men bulan kom tillbaka:S går den bort sen?

Gjorde som du också, men den kom alltid tillbaka. Gick inte bort förens jag tog bort piercingen.


   
SvaraCitera

SilentScream:

Gjorde som du också, men den kom alltid tillbaka. Gick inte bort förens jag tog bort piercingen.

och du vet inte vad d berodde på?:( hade du i näsan med?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

O-kej. Min gör inte ont, bara när jag har i smycket, men det har jag ju inte just nu. Ångrar att jag tog ut det också eftersom jag inte får in det igen ._. Men hur som helst handlar mitt inlägg om läppen, och om min knöl. :3


   
SvaraCitera

mago:

Men hur som helst handlar mitt inlägg om läppen, och om min knöl. :3

jaha,så din jävla fittknöl kan inte ha blivit till av samma anledning som min eller?använd hjärnan lite fan


   
SvaraCitera

Tözen:

och du vet inte vad d berodde på?:( hade du i näsan med?

Nej, ingen aning. Japp, i näsan.


   
SvaraCitera

SilentScream:

Nej, ingen aning. Japp, i näsan.

och d försvann helt när du tog ur den?funderar på att ta ut den[sad]


   
SvaraCitera

Hmm, troligtvis har hålet växt igen, då de växer igen väldigt snabbt.
Sen, vilken färg på knölen är det?


   
SvaraCitera

Tözen:

och d försvann helt när du tog ur den?funderar på att ta ut den[sad]

Ja, syns inget längre. Jag väntade jättelänge med att ta ut den, men det blev som sagt aldrig bättre så pallade inte ha den i mer.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kablash__:

vilken färg på knölen är det?

röd. typ.


   
SvaraCitera

mago:

röd. typ.

Ok, sånt kan va ganska vanligt, även fast jag bara fått det på brosk piercingar. Går inte riktigt att få bort dom på ett speciellt sätt. Inte vad jag vet iaf. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har försökt få in min stav från insidan men det känns som om hålet redan har växt igen , efter två dagar :S Inte fan vet jag. Får väl leva med en böld på läppen och skita i piercingen ^^


   
SvaraCitera