Aviseringar
Rensa alla

Läppstiftsdyrkande brud som är kär i en dude med fobi.


Ämnesstartare

Hej Ungdomar! 

Jag är en henniska av honkön som har betuttat mig i en person. Just nu tar jag mig rätten och säger att det går bra för oss trots att det finns en liten hake, som ni antagligen uppfattar som en bagatell men som tynger mig tillräckligt mycket för att skapa en tråd. Det är nämligen så att jag har en viss för förkärlek till smink, av rent estetiska själ. Sminkar mig nästan varje dag för att det är ett sätt att uttrycka mig på.

Så, låt mig komma till saken nu. Som den dryga nihilist-vänster-wannabepopar-feministen jag är måste jag självklart markera mina läppar med ett vinrött läppstift. Låt oss säga att jag är nästintill obekväm om jag går i perfekt lagd eyeliner men utan vinröda läppar. Rätt tidigt visade det sig att mitt kärleksintresse har något utav en fobi för just rött läppstift. Dem gånger vi har mötts har jag låtit bli att måla läpparna, men det känns fel. 

Vad ska jag göra?


   
Citera

måla ändå, vad fan har han med det att göra? han gillar dig ändå om han inte är en idiot och ni gillar uppenbarligen varandra 


   
SvaraCitera

psychoex: Rätt tidigt visade det sig att mitt kärleksintresse har något utav en fobi för just rött läppstift. Dem gånger vi har mötts har jag låtit bli att måla läpparna, men det känns fel.

Vad ska jag göra?

whoa, känner igen mig jättemycket. har också en fobi mot vinröda läppar (även rött nagellack). ångest svettningar och illamående följer där av.

jag vet inte alls vad du kan göra, jag hoppas han inte är lika illa därhän som jag.

nu ska jag gå och gömma mig under skrivbordet och hoppas att de inre bilderna försvinner


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ditt bästa jag:
måla ändå, vad fan har han med det att göra? han gillar dig ändå om han inte är en idiot och ni gillar uppenbarligen varandra 

Men det känns som att trycka upp en orm i nyllet på en person med ormskräck. :((


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

zox:

whoa, känner igen mig jättemycket. har också en fobi mot vinröda läppar (även rött nagellack). ångest svettningar och illamående följer där av.

jag vet inte alls vad du kan göra, jag hoppas han inte är lika illa därhän som jag.

nu ska jag gå och gömma mig under skrivbordet och hoppas att de inre bilderna försvinner

Tror inte att det är lika illa faktiskt. Förlåt </3.


   
SvaraCitera

psychoex:

Men det känns som att trycka upp en orm i nyllet på en person med ormskräck. :((

är väl inte ditt fel, så kan man inte gå runt och tänka hela tiden? då hade man fått vara osynlig. ni gillar ju varandra. du kan gilla honom trots det då kan han fan stå ut.


   
SvaraCitera

ingen anledning att säga förlåt, jag är mer glad att jag inte är ensam om min (vad jag vet) ogrundade fobi.

hoppas det inte för hans del är för att han är rädd för vänster-feminister

psychoex: Förlåt


   
SvaraCitera

psychoex:

Tror inte att det är lika illa faktiskt. Förlåt </3.

typ så illa är det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Leijonsparf:

typ så illa är det.

Aj då.


   
SvaraCitera

ditt bästa jag: måla ändå, vad fan har han med det att göra? han gillar dig ändå om han inte är en idiot och ni gillar uppenbarligen varandra

*nickar*


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skulle ha fått för dåligt sam

ditt bästa jag

MissAnox:


   
SvaraCitera

Prata med honom om det, tror ni kan lösa det bättre än viGlad


   
SvaraCitera
reben

välj


   
SvaraCitera

Ja kommunikation är bra ibland minsann


   
SvaraCitera

hade valt läppstift framför kille, man kan aldrig köpa en ny kille 


   
SvaraCitera