Aviseringar
Rensa alla

lära sig svälja


Ämnesstartare

Hej !
Jag har ett problem som jag diskuterat med min pojkvänn. Jag har problem att svälja han sats. Han skulle tycka det var väldigt upphetsande om jag kunde göra det, och jag vill verkligen göra det oxå men varje gång jag försöker så tycker jag det smakar så konstigt/äckligt att jag bara kan spotta ut det.
Är det nånn mer som har eller har haft samma problem som jag och har ni något tips för att jag ska kunna "lära" mig svälja??
Jag vet att jag inte måste svälja, men jag vill gärna kunna göra det för min kille.... desutom tillfredställer ju han mig bra.


   
Citera
Ämnesetiketter

försök tänka på nån annan smak under tiden då[y]
som choklad, vanilj, jordgubb[cute] eller nåt annat du gillar[y]


   
SvaraCitera

lillajordgubben:

choklad, vanilj, jordgubb[cute]

Vilket kan resultera i en "backfireeffekt". Det vill säga att hon kommer ha svårt att svälja cholkad, vanilj och jordgubb. [smile]


   
SvaraCitera

Myksa:

Vilket kan resultera i en "backfireeffekt". Det vill säga att hon kommer ha svårt att svälja cholkad, vanilj och jordgubb.

Iof, men då kanske hon uppskattar spermasmaken sen då hon äter choklad/vanilj/jordgubb sen.[party]


   
SvaraCitera

linda_h1990:

Han skulle tycka det var väldigt upphetsande om jag kunde göra det

Att han ens nämner det, du kan ju inte ändra på hur du tycker att det smakar.,be honom smaka lite själv och säg att du tänder på det

linda_h1990:

så tycker jag det smakar så konstigt/äckligt att jag bara kan spotta ut det.

eller så kan han blunda/titta bort när du spottar så kan han låtsas att hans små killar simmat ner i magsäcken på dig [ops]


   
SvaraCitera

lillajordgubben:

Iof, men då kanske hon uppskattar spermasmaken sen då hon äter choklad/vanilj/jordgubb sen.[party]

Den är ju fin. [bigsmile]
Fan vad god glass! Den smakar sperma! [crazy]


   
SvaraCitera

Myksa:

Den är ju fin.
Fan vad god glass! Den smakar sperma!

Ja, för om man gillar choklad/ andra smaker så mycket, borde man ju kunna lära sig uppskatta spermasmaken också, som till exempel i form av glass[y]


   
SvaraCitera

Försök svälja så fort som möjligt, så smakar det inte så mycket.


   
SvaraCitera

Capture:

Försök svälja så fort som möjligt, så smakar det inte så mycket.

Professional ?[cool]


   
SvaraCitera

cannabis:

Professional ?[cool]

Ah, proffs. [zzz]


   
SvaraCitera

lillajordgubben:

Ja, för om man gillar choklad/ andra smaker så mycket, borde man ju kunna lära sig uppskatta spermasmaken också, som till exempel i form av glass[y]

Sedan om det är något att försöka uppnå är en helt annan historia...


   
SvaraCitera

Myksa:

Sedan om det är något att försöka uppnå är en helt annan historia...

allt går^^


   
SvaraCitera

cannabis:

typ . Kära Bullen jag har ett problem min pappa slår mig jämnt vad skall jag göra.

Sen finns de dem som är. : kära Bullen jag vet inte hur man sväljer sperma hur gör man?

Sen finns det ju de som har pappor som tvingar en att svälja hans sperma medans man får stryk.

Nästan lika tragiskt att ungen tror hon måste lära sig härma scener ur p rullarna hennes kille sett på canal+


   
SvaraCitera

isola:

Sen finns det ju de som har pappor som tvingar en att svälja hans sperma medans man får stryk.

Nästan lika tragiskt att ungen tror hon måste lära sig härma scener ur p rullarna hennes kille sett på canal+

Duma ungen vet ju inte vad kärlek är ! har du sätt vilka trådar hon har gjort typ?


   
SvaraCitera

isola:

Nästan lika tragiskt att ungen tror hon måste lära sig härma scener ur p rullarna hennes kille sett på canal+

Världen är porrskadad. Så är det bara.


   
SvaraCitera