Aviseringar
Rensa alla

lära sig svälja


Hur porrskadad får man bli? [zzz]


   
SvaraCitera

linda_h1990:

Jag har problem att svälja han sats. Han skulle tycka det var väldigt upphetsande om jag kunde göra det

Varför verkar alla killar tycka att det är så otroligt upphetsande om tjejen sväljer sperman? [confused] Det är fantastiskt skönt om tjejen suger av en samtidigt som man kommer, men om hon sväljer satsen eller inte har ju ingen betydelse, iallafall inte för mig. Hon kan lika gärna spotta ut skiten. Jag skulle inte vilja svälja det iallafall, om jag var tjej.


   
SvaraCitera

Myksa:

Världen är porrskadad. Så är det bara.

Tickstart:

Hur porrskadad får man bli? [zzz]

Kolla hennes tidigare trådar.


   
SvaraCitera

Myksa:

Världen är porrskadad. Så är det bara.

antingen det lr så är folk som Saltakatchen eller vad han heter..[shake]

cannabis:

Duma ungen vet ju inte vad kärlek är ! har du sätt vilka trådar hon har gjort typ?

vissa föräldrar sätter tydligen bara på tvn oh låter sina barn uppfostras av canal+[cry]


   
SvaraCitera

isola:

antingen det lr så är folk som Saltakatchen eller vad han heter..[shake]

Jag har haft sex men inte på de sättet som i porrfilmer, vet inte hur du menar att han är men ja är väl mer åt de hållet .

isola:

vissa föräldrar sätter tydligen bara på tvn oh låter sina barn uppfostras av canal+[cry]

Eller så


   
SvaraCitera

cannabis:

Kolla hennes tidigare trådar.

Haha skabb.


   
SvaraCitera

cannabis:

Jag har haft sex men inte på de sättet som i porrfilmer, vet inte hur du menar att han är men ja är väl mer åt de hållet .

han är liiiite extrem

cannabis:

Jag har haft sex men inte på de sättet som i porrfilmer,

porrfilmer ger en jäkla missvisande bild av hur sex ska vara.
Jag skulle iaf inte som kille tända på om tjejen jag var med låg och försökte dölja hur ont hon hade med fejkstön


   
SvaraCitera
Åtta

isola:

hur sex ska vara.

Spännande uttalande. Du menar alltså att det bara finns ett korrekt sätt att ha sex? De tjejer som tänder på att bli dominerade är alltså bara porrskadade och inbillar sig?

Mycket intressant ståndpunkt, må jag säga.


   
SvaraCitera

isola:

Sen finns det ju de som har pappor som tvingar en att svälja hans sperma medans man får stryk.

Låter fruktansvärt hemskt men jag tycker inte det är så jättemycket med å göra den här tråden. På samma sätt som porr defenitivt kan skada sexlivet kan även människor som anser att tjejer fortfarande ska vara "snälla, oerfarna och oskuldsfulla" skada både sexlivet och jämnlikheten i sammhället.
Hon som startade tråden undrade ju en grej om sitt eget sexliv, oavsett vad man tycker om saken hon undrar över tycker jag det är rätt dumt att hacka på hennes fråga.


   
SvaraCitera

Åtta:

Spännande uttalande. Du menar alltså att det bara finns ett korrekt sätt att ha sex? De tjejer som tänder på att bli dominerade är alltså bara porrskadade och inbillar sig?

Mycket intressant ståndpunkt, må jag säga.

nej så menade jag inte,men många verkar se porr som en instruktionsguide till hur man ska göra och ska vara.
tex nu, människan vill inte svälja ,men känner att det är ju det hon ska göra,måste göra.


   
SvaraCitera

isola:

Jag skulle iaf inte som kille tända på om tjejen jag var med låg och försökte dölja hur ont hon hade med fejkstön

aa så tänker väl tjejer, men ärligt talat många killar bryr sig nog inte ett skit...så länge han själv har skönt och så länge hon låtsas att hon har skönt ( = att han är bra= kick för hans ego)..


   
SvaraCitera

svälj. drick vatten.


   
SvaraCitera

isola:

Jag skulle iaf inte som kille tända på om tjejen jag var med låg och försökte dölja hur ont hon hade med fejkstön

Nej de hade man väl inte men hur vet man att de är kärlek ens han kanske är ett pervo som gillar smutsa ner henne. Och hon är ung o dum o köper de när han säger gör detta osv.


   
SvaraCitera

Mollgan:

text

Det var lite off topic, men det vi menade var att det finns problem som är värre.,och att detta inte ens är ngt problem.
Villl man inte så vill man inte,man ska inte behöva plåga sig igenom sex.
Jag anser absolut att tjejer har rätt till sin sexualitet och det är för jävligt hur man stämplas som som "dålig" om man gilar sex.,men detta förstärker bara den gamla bilden av att tjejer i princip är meningslösa våp som finns till för att behaga killen.


   
SvaraCitera

cannabis:

Och hon är ung o dum o köper de när han säger gör detta osv.

Det är ju det som är det sjuka, fattar inte hur fan folk tänker.
en kompis sa i princip: "sex är smärtsamt och jobbigt,men jag får väl acceptera min roll som knulldocka"
jag ville bara slå till henne


   
SvaraCitera