Aviseringar
Rensa alla

Lärare dödar elev på högskola


HK Berghdal:

har kokat ihop några scenarion men båda lämnar stora hål

haha. jag har inte tänkt så mycket på det, mer än att det känns konstigt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åh man är ej trygg i sitt fina lilla mysiga Sverige längre [cry][cry][cry][sad]


   
SvaraCitera

Fan vad arg jag blir på grannarna. Dom hörde ju hur han skrek. Äckligt. Hoppas att dom inte kan somna på kvällarna framöver.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[love] flashback


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

grymt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vad gör polisen där? [confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Men varför ryckte ingen in?! De kunde ju ha ringt polisen i alla fall. [tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Civilkurage vid sin höjdpunkt.


   
SvaraCitera

antrax:

Men varför ryckte ingen in?! De kunde ju ha ringt polisen i alla fall. [tard]

Pga. svenskar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Penstrokes:

Pga. svenskar.

Men att ringa polisen kan ju inte vara så jäkla svårt. [shake][shake][shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Läskigt med psycho lärare. Konstigt om det inte var någon som ringde polisen när de hörde någon skrika så.. Fast föreåeligt att de inte ingrep aktivt själva, jag skulle inte vågat gjort det heller om jag inte typ haft en pistol med mig [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Suck. Kunde folk sluta vara så jävla fega så kanske offret överlevt. De kunde i alla fall ringt polisen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

wtf? Ingen som hade ett slagträ eller ens en stekpanna hemma att använda som tillhygge? Fy fan vad hemskt att bli så utelämnad. Skrika på hjälp i ett lägenhetshus utan att någon ens gör ett försök till att hjälpa. Medan man själv blir knivhuggen i magen utanför en låst källardörr.

[sad][sad][sad][sad][sad][sad][sad][sad]


   
SvaraCitera

antrax:

Men att ringa polisen kan ju inte vara så jäkla svårt. [shake][shake][shake]

Nej, men alltså... folk blir typ förlamade i dylika situationer och utgår också ifrån att nån annan gör det.

Såg en dokumentär om en kvinna som blev knivmördad i ett bostadsområde i Brooklyn. Det fanns åtta vittnen som såg allting från sina fönster, men ingen ringde polisen för att samtliga trodde att nån annan redan hade gjort det. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Penstrokes:

Såg en dokumentär om en kvinna som blev knivmördad i ett bostadsområde i Brooklyn. Det fanns åtta vittnen som såg allting från sina fönster, men ingen ringde polisen för att samtliga trodde att nån annan redan hade gjort det. [sad]

Fyfan [sad][sad][sad]


   
SvaraCitera