Aviseringar
Rensa alla

Lärare tappat bort prov....


Ämnesstartare

För c. a två månader sedan så skrev jag ett jävligt klockrent biologiprov, som jag vart jävligt nöjd med då alltså! Jag chansade på ett MVG. Och enda sedan jag skrivit provet, har jag frågat henne om det. Hon sa då bara att hon hade kollat igenom det och att hon tyckte att det såg riktigt bra ut. Sedan fick vi jullov, sportlov och en jävla massa tid hade rullat. Vart fan hade mitt prov tagit vägen? Och när jag frågade henne det häromdagen så sa hon att hon inte hade hittat det. ATT HON INTE HADE HITTAT DET?! VADÅ HITTAT? VAD FAN ÄR DET FÖR BULLSHIT?! Hon hade inte heller skrivit ner något jävla betyg eller resultat. Vad tycker ni, borde jag göra om det provet, eller be min morsa eller mentor ringa och skälla ut henne (hähähä)?
Jävla skit. Lämnar in en massa arbeten till en jävla massa olika lärare, och ändå får man aldrig reda på något resultat.
Att skriva ett arbete utan respons är som att simma utan vatten.


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

prata med din rektor


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Alla gör vi misstag. Även lärare. Gör bara om provet, du har redan gjort det en gång, en andra gång borde inte vara så svårt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hahahhaha så högstadie


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

säg till rektorn

sån skit hade jag inte tolererat


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

hahahhaha så högstadie

... högskolan slarvade bort min tenta!! [cry] (fast ah, den var rättad då i alla fall).


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HAha hände mig i 9:an! Fick alla rätt på ett prov, sen tog läraren tillbaka det för att föra in det i systemet och slava bort det! Sån tur vad tog jag kort på resultatet med telefonen och visa det för rektorn som kirra så jag fick alla rätt i systemet med [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

... högskolan slarvade bort min tenta!! [cry] (fast ah, den var rättad då i alla fall).

[chocked] Wtf, högskolan är ju lite mer seriöst [chocked] Skulle dem slarva bort min hade jag tutta eld på tentatanternas fikarum även om det va en IG-tenta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ChickiBull:

Wtf, högskolan är ju lite mer seriöst

Inte min, man behöver inte ens visa ID för att få ut tentorna [n]

ChickiBull:

på tentatanternas fikarum även om det va en IG-tenta

Fick C på den, tycker det var bra för att vara min första tenta, ville spara den... men så vart den BORTA [cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

Inte min, man behöver inte ens visa ID för att få ut tentorna [n]

Näe det är samma i Linköping. Man får kika på en lista vilket ID som står brevid sitt namn och leta fram sin tenta ur en hög genom att kolla att det står rätt ID på den. Står inte namn, står AID på dem.

Nintendo:

Fick C på den, tycker det var bra för att vara min första tenta, ville spara den... men så vart den BORTA [cry]

Anmälde du förlusten till examinatorn? Han kanske fått tillbaka den om någon tagit fel av misstag [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ChickiBull:

Anmälde du förlusten till examinatorn?

Han sa bara att han inte kunde göra något eftersom han skickat in den och då var det skolans ansvar. Han var inhyrd osv och är inte ens kvar längre, tror att han är väldigt /care nu [sad] Och från Linköping var han, mhm [mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

r längre, tror att han är väldigt /care nu [sad] Och från Linköping var han, mhm [mad]

Fyfan, anmäl till tentaservice så det inte händer igen [no-no] Tentan är ju fett viktig! Har bara pluggat i en termin och det har redan hänt en gång att det blivit fel så att jag var tvungen att bevisa att jag faktiskt fått betyg i kursen genom att visa tentan för examinator och kursansvarig. Förlorar man den förlorar man allt bevis på att man faktiskt skrivit den! [no-no] Tycker dem borde ta allvarligare på händelsen!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ChickiBull:

anmäl till tentaservice

Vet ej om vi har någon sådan [blush] Tror att jag redan pratat med dem kanske, hmhm. Fast det hette ej så.

ChickiBull:

Förlorar man den förlorar man allt bevis på att man faktiskt skrivit den!

Äh, det är ju ändå regristrerat osv, tror ej de kan ta bort det då [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hände mig också en gång, har för mig att det också var ett biologiprov. fick bara g i biologi pga det. : c


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

Äh, det är ju ändå regristrerat osv, tror ej de kan ta bort det då [no-no]

Nä. äre registrat äre ju lugnt [y]


   
SvaraCitera