Aviseringar
Rensa alla

Lärare tappat bort prov....


Ämnesstartare

Nintendo:

... högskolan slarvade bort min tenta!! [cry] (fast ah, den var rättad då i alla fall).

min nolärare på högstadiet slarvade bort hela klassens prov [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Min kompis gav sin "korta bok" till en lärare som skulle läsa den och sedan ge den till läraren som skulle betygsätta den. Och så läste han den och tyckte att den var mvg-material, så tappade han bort den [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ohfyfanja:

ringa och skälla ut henne

LÄTT!
vilken skitlärare. dom borde fan ha lite koll, det är deras jobb liksom!
har hänt mig med. grrr!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ohfyfanja:

mentor ringa och skälla ut henne


   
SvaraCitera

ohfyfanja:

Vad tycker ni, borde jag göra om det provet, eller be min morsa eller mentor ringa och skälla ut henne (hähähä)?

Att man slarvar bort saker händer väl alla, känns väl bättre att prata lugnt med läraren om läget och försöka komma överens om hur ni ska göra än att ringa och skälla.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Var med om exakt samma sak en gång på gymnasiet, skällde lite på läraren och fick ett MVG [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Horrorshow:

Att man slarvar bort saker händer väl alla, känns väl bättre att prata lugnt med läraren om läget och försöka komma överens om hur ni ska göra än att ringa och skälla.

Jonnybravo91:

Alla gör vi misstag. Även lärare. Gör bara om provet, du har redan gjort det en gång, en andra gång borde inte vara så svårt.

Jo, ni har rätt. Blev bara väldigt pissed off när jag tänkte på att hon inte kan gå ut över mitt prov till mina betyg eller omdöme. Jag har pratat lugnt med henne och vi kom fram till att jag gör om provet[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ohfyfanja:

Att skriva ett arbete utan respons är som att simma utan vatten.

*Djupt*


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KrIqp3:

*Djupt*

Hahaha, men ja [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ohfyfanja:

Hahaha, men ja

Du simmar på torra land


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KrIqp3:

Du simmar på torra land

Fick en bild i huvudet på mig när jag "simmar" ute i öknen. Fan vad härligt det skulle vara nu när jag tänker efter. Ciao respons!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hahahaha x) lycka till med det du.


   
SvaraCitera