Aviseringar
Rensa alla

Läs det här, helt sjukt 😛


Ämnesstartare

Fiktivberättelse som jag skapat utifrån en fantasi som en tidigare flickvän berättade för mig. Hon ville bli hårt tagen av många män och känna sig helt utelämnad och då jag inte kunde uppfylla hennes önskan förlorade jag henne till slut.

-------------------------------------------------------------------

Jag skakade i hela kroppen när jag lade ner luren. Skulle jag våga gå igenom med detta? Var jag helt galen som gav mig hän åt mina lustar utan tanke på min egen säkerhet? Jag var nog lite galen när allt kom omkring, men framför allt var jag kåt.

Länge stod jag och tittade på mig själv i spegeln. Liten och tanig med obefintliga bröst och smala höfter. Mamma sa alltid att jag åt för lite, men om hon vetat att jag spydde upp allt så snart jag kunde skulle hon förstå vad jag led av. Pappa hade inte sett mig sedan skilsmässan för flera år sedan och skulle nog inte trott sina ögon. Svart hår och rejält svarta ögon, blodröda läppar och kritvit hy. Jag var vacker som snövit och mina kompisar som också var gothic emos förstod mig alltid. Vi satt ofta och deppade inne i stan och det var där jag hörde hemma. Men jag vågade aldrig leva ut mina sexuella lustar med dem. De skulle inte förstå den delen av mig.

Jag ville bli tagen, utnyttjad, förnedrad och använd som sexleksak. Efteråt ville jag bli bortkastad och bortglömd. Jag var inte säker på om jag ville ha ett normalt förhållande någonsin, eftersom kärleken alltid skar i en som en kniv när förhållandet dog ut. Men sex ville jag fortfarande ha.

Det fanns en sida på nätet där jag träffade likasinnade - kvinnor med förbjudna fantasier och män som kunde uppfylla dem. Där fanns även andra, men de struntade jag blankt i. Jag fick kontakt med en master som lovade uppfylla alla mina behov, men aldrig personligen. Han sa att hans viktigaste uppgift var att ledsaga mig genom mörkret.

Han hade ringt mig ikväll och sagt att min högsta önskan och viktigaste dröm kunde bli förverkligad ikväll om jag ville: Jag kunde bli våldtagen, utnyttjad som sexleksak och förnedras av flera män samtidigt - om jag vågade och ville. Han, min ledsagare, skulle finnas där och se till att jag inte tog någon allvarlig skada av det som hände, åtminstone inte fysiskt. Jag kunde avbryta allt genom att yttra ett enda ord, ett stopp ord som vi kommit överens om. Trots den säkerheten kände jag hur jag skakade inombords.

Bara en månad tidigare hade jag träffat honom på tu man hand. Jag hade inte fått sett hans ansikte, men han hade tvingat mig att onanera framför honom och sedan bundit mig mot en vägg. Han hade piskat och smiskat mig tills jag kom igen och slutligen hade han knullat mig med en dildo. Efter tre ordentliga orgasmer lät man mig vila ut på en madrass på golvet innan jag fick lämna källaren.

Han hade emailat och frågat hur jag mådde och om jag ville ha mer. Vi hade träffats två gånger till och ena gången hade han haft med en manlig slav som jag fått suga av. Men jag ville bli tagen, hårt och brutalt, så vi kom överens om att jag skulle få uppleva min innersta dröm. Eftersom han piskat mig visste han i alla fall att jag tålde smärta och att jag verkligen ville detta. Själv var jag inte lika säker...

Jag klädde mig så sexigt jag kunde i svart och trippade ner för trappan till gatuplan. Jag tog bussen in till stan och gick med bestämda steg fram till gränden där vi kommit överens om att ses. Jag darrade inombords och kände mig nästan panikslagen innan han dök upp. Han sa åt mig att följa med och vi gick in i en gränd. Han öppnade en dörr och sa åt mig att gå vidare in i källaren. Jag hörde att han också gick in genom dörren, men stannade där. Jag gick ett tiotal meter in i korridoren innan någon lade en hand över munnen på mig.

- Nu lilljäntan...

Jag försökte skrika men handen höll hårt över munnen på mig.

- Nu skall du knullas rejält!

Jag kunde inte komma loss och flera händer greppade min kropp i mörkret. Att jag inte kunde se var nog det som skrämde mig mest. Vilka var dessa män?

- Hon skall få känna på gubbkuk inatt! sa en annan röst.

Händerna drog iväg med mig. Stövelklackarna gled mot källargolvet och jag hörde många män som gick i korridoren. Det var fyra som släpade på mig och ytterligare några som gick framför och bakom. Jag misstänker att min ledsagare gick längst bak, för jag kunde höra hans skor slå mot källargolvet. Vetskapen om att han var där lugnade mig lite medan jag kämpade för att komma loss.

- Vild liten jäntunge det här!

- Lägg ner henne!

Jag slängdes ned på en madrass och lyckades inte resa mig en millimeter innan både mina händer och fötter var fastlåsta av flera händer. Jag låg på mage, utspänd med armar och ben i ett kryss och kunde inte röra mig. Mina kläder slets sönder och slängdes bort från madrassen. Jag kände det kalla bladet från en kniv när mina trosor skars bort från min unga kropp och sedan låg jag naken och utlämnad. När den första av männen satte sig mellan mina ben gick en rysning genom mig. Skulle han vålta mig direkt?

- Fin liten tonårsstjärt det här.

Han tryckte in ansiktet mellan mina taniga skinkor och jag kände hans tunga pressa sig in i fittan på mig. Jag skrek så det ekade i källaren, men ingen kom till min undsättning. Jag visste att jag bara behövde säga ett enda ord och allt skulle upphöra, men jag ville fortfarande att de skulle ta mig, utnyttja mig och knulla mig. Jag ville bli våldtagen av dessa okända män och sedan ligga kvar medan de glömde bort mig.

- Är hon blöt?

- Snart så!

Jag kände hur någon grävde in fingrarna i fittan på mig. Fittsafterna började flöda och hans fingrar blev genomsura då de juckade i mig.

- Nog är hon blöt alltid.

- Här får du kuk att suga på ditt lilla flickluder!

Jag lyftes upp på alla fyra av många starka händer. Någon pressade en styv kuk mot mitt ansikte och jag vände snabbt upp munnen så han kunde tränga sig in. Mina läppar slöt sig runt kukskaftet och han munknullade mig så saliven stänkte. Ibland stötte han emot mitt svalg och till slut kände jag hur magen vände sig. Jag vred bort huvudet och kräktes upp på madrassen, men så snart jag var klar tog han tag runt min skalle och tryckte in kuken i munnen på mig igen. Samtidigt tog någon och greppade min höft med sina grova händer.

- Fin liten flicka med våt fitta! Här skall knullas!

Jag kände hur en grov ådrig kuk trycktes in genom mina blygdläppar och aldrig hade jag känt mig så uppfylld förut. Han knullade mig hårt och brutalt så det gjorde ont i magen men fittsafterna fortsatte flöda och rann ner för mina lår. Gud va härligt att bli tagen utan hänsyn till vad jag kände eller ville. Att äntligen få bli utnyttjad som en äkta hora av en massa kåta män.

- Är hon skön?

- Som en dröm!

Det var en gammal mans röst som hördes bakom mig och jag förstod att jag knullades av en gubbe. Killen framför mig kunde nog vara fem eller tio år äldre än mig, men knappast mer. Det verkade vara en blandad skara av kåtbockar som nu väntade på sin tur att få knulla den lilla gothflickan de hade framför sig. Åderpålen pumpade in och ut ur min fitta och jag skalv till varje gång han stötte sig in i djupet av mitt rosa hål. Killen framför mig tog ett bestämt tag om mitt huvud och tryckte ner sin kuk i halsen på mig. Jag greps av panik för jag kunde inte andas, men han lät mig ta några andetag efter en stund. Innan jag hunnit ropa på hjälp tryckte han in kuken i min mun igen. Ingen tanke på att använda stoppordet fanns, men jag ville spela ut rollen som hjälplös så mycket jag kunde. När han drog ut kuken igen skrek jag på hjälp och tog ett djupt andetag. Som jag förstått att han skulle så stötte han in kuken i munnen på mig och ner i min smala hals. Det gjorde ont, men kändes så rätt.

- Åååååå... stönade gubben bakom mig och tömde sig i min trånga fitta.

- Flytta på dig! Min tur!

De bytte plats och en ny styv kuk trycktes snabbt in i mitt spermafyllda knullhål. Såsen från gubben rann ner för mina ben när den pressades ut ur min slida och den nya kuken knullade mig snabbt och frenetiskt. Jag kände hur orgasmen började närma sig när killen framför mig började pumpa sin sås i min mun. Jag svalde fort men fick inte ner allt. Sperman rann ner för min haka och han slog mig lätt över kinden med handflatan när han dragit ut sin lem ur munnen på mig.

- Dags att suga nästa kuk!

En man som var hårig ställde sig framför mig och tryckte in sin ludna stake i munnen på mig. Han var inte lika brutal och lät mig suga och slicka som jag själv ville medan mannen bakom mig knullade som en maskin. Han sprutade till slut i mig och lämnade plats för någon som var både lång och grov. Min fitta var rejält våt av all sperma och när denna kuk, inte så styv och hård, men grov och väldigt lång, pressades in i mig fyllde den ut min fitta väl. Att den inte var helt hård var bara bra för annars hade jag spräckts!

- Skönt... stönade mannen bakom mig som lät som en riktig bjässe.

- Sug, slyna!

Jag slickade och sög på den håriga mannens balle medan mannen med den enorma kuken knullade mig sanslös. Orgasmen var nära, men mannen bakom mig tömde sin säd i min uppknullade fitta innan jag kom. Den håriga mannen sölade ner mitt ansikte och plötsligt stod jag på alla fyra utan någon kuk i mig alls.

- En tonårshora som dig måste spetsas rejält! hörde jag någon säga.

Jag lyftes upp och bars iväg några meter. I skumrasket kunde jag se att männen var många och att bland dem satt en man i en fåtölj. Det var till honom jag bars och de satte ner mig med ryggen mot honom så hans väldiga kuk skulle spetsa mig. Helt utelämnad till dessa mäns lusta kunde jag inget göra för att hindra dem utnyttja min kåta och villiga kropp. Stoppordet skulle jag inte använda - det fanns ingen återvändo nu. Inom mig pulserade kåtheten. Jag stönade när hans ollon pressade mina blygdläppar åt sidan och så snart jag gled ner för hans grova kukskaft kom jag i en orgasm som fick mig att skaka.

- Horan kom! skrek han och skrattade.

Två män höll i mina axlar och de hjälptes åt att lyfta och sänka ner mig så mannens kuk gled i min brutalknullade fitta. Jag var nästan bortdomnad i underlivet när han äntligen sprutade och jag kände hur vidöppen jag var när de lade ner mig på madrassen igen. Några killar tillknullade mig medan jag låg på rygg, men deras kukar var små och jag kände dem knappt. Trots att jag inte var trång längre sprutade de i mig innan de reste sig och lämnade plats för nästa kille. Jag tappade räkningen innan den sista var klar med mig.

- Nu skall du får duscha! skrockade den gamle mannen och jag kände hur hans sperma sprutade över mig. Det dröjde inte länge innan näste man sprutade över mig och snart var jag täckt i varm, klibbig sperma.

- Kom igen grabbar! Nu drar vi!

Kvar låg jag. Utnyttjad och våldtagen av en hord av kåta män i varierande ålder. Jag låg naken i mörkret med sperma rinnandes ner för min kropp på en sunkig madrass. Någonstans i källaren hörde jag andetag och snart även hans steg. Hela tiden hade han funnits där och tittat på mig och det kändes tryggt. Förnedrad med sperma i ansiktet och knullad sanslös låg jag där... och jag log.


   
Citera

Låter som rena drömmen, tänk att få bli tagen sådär[blush]


   
SvaraCitera

bimbo:

Jag var vacker som snövit och mina kompisar som också var gothic emos förstod mig alltid.

där slutade jag läsa


   
SvaraCitera

ISMG:

där slutade jag läsa

HAHAHAHA [crazy][love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

varför slutade du läsa då? 🙂


   
SvaraCitera

flickansvekmigikväll:

HAHAHAHA [crazy][love]

[cute][cute]


   
SvaraCitera

ISMG:

där slutade jag läsa

Korrekta subkultursbenämningar är viktiga.[no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

bland det sjukaste jag någonsin läst, vet du hur gammal tjejen var?


   
SvaraCitera

Aldrig hört om någon som "vill" bli våldtagen och utlämnad...


   
SvaraCitera

mysigt


   
SvaraCitera

ISMG:

[cute][cute]

[crazy][crazy]


   
SvaraCitera

Bra skrivet!!.
Synd att ditt ex inte fick sin dröm uppfylld bara 😛

Personligen hade jag aldrig velat vara med om det, iförtjej är jag en hetro-sexuell kille men ändå xD

Riktigt bra, PM:A mig om du bestämmer dig för att skriva mer, riktigt underhållande 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stuck With Eachother:

bland det sjukaste jag någonsin läst, vet du hur gammal tjejen var?

16 eller 17 tror ja 😛


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mattias94:

Aldrig hört om någon som "vill" bli våldtagen och utlämnad...

jaså? , nej men alla är olika och tänker på olika saker så:)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

JoElite:

Bra skrivet!!.
Synd att ditt ex inte fick sin dröm uppfylld bara 😛

Personligen hade jag aldrig velat vara med om det, iförtjej är jag en hetro-sexuell kille men ändå xD

Riktigt bra, PM:A mig om du bestämmer dig för att skriva mer, riktigt underhållande 🙂

jag hittar nog kanske nån till men de är så jävla mkt text man orkar typ inte läsa allt 😛


   
SvaraCitera