Aviseringar
Rensa alla

LÄS! EXXXTREMT VIKTIG INFORMATION OM ÄS! NYTÄNKANDE!


Ämnesstartare

jag har läst lite äsbloggar nu och kom fram till:

ni som klagar på "äsbarn" kommer aldrig förstå deras situation. varje dag är en mardröm och man vill bara vakna upp och skrika. kent och håkan finns där för dem. men ingen annan. de känner sig ENSAMMA och ni kommer aldrig FATTA hur det KÄNNS att inte kunna äta.
att vilja.
men inte kunna förmå sig till det.
det är som ett monster som klöser inom en.
man vill bli frisk. men samtidigt, är frisk = tjock?
så ser det ut för dem. men det ni måste förstå är att frisk = inte bry sig om vad man äter, inte länna de där hemska monsterkänslorna som kommer om natten och dagen ja hela jävla tiden.

så ni som klagar på äsbarn, fattar ni inte hur de har det? fattar ni inte vilket fucking helvete det är? att läsa era nedlåtande kommentarer och veta att ni inte är en mil från att förstå. ni kommer aldrig göra det.

äs är en sjukdom. EATING DISORDER man ska stötta de sjuka. inte trycka ner.

förstår ni? så sluta klaga på dem för det hjälper inte dem att bli friska. de tittar bara på era värdelösa comments och tänker "vilka idioter de fattar inget".

så nästa gång du tänker klaga på ett äsbarn, skriva ngt nedlåtande, göra denne till åtlöje osv. TÄNK EFTER FÖRST. de kommer skratta åt er! så här: ha-ha-ha-ha

hur känns det? hur känns det nu alla jävla äshatare?


   
Citera
Ämnesstartare

Det är nog du som skämmer ut de med ÄS.


   
SvaraCitera

jag hörde någon viska något om att vattna en åker.


   
SvaraCitera

skämtar du att kent o håkan finns där för dem men ingen aning? Försök med deras föräldrar kanske som oroar sig dag och natt för att deras barn möjligen ska dö av näringsbrist.
Sedan kent o håkan som de älskar mer än sina egna föräldrar. Vad tror du håkan skulle göra om de hamna på sjukhuset, bry sig och komma ner o trösta? Vad äsbarnen betyder för de är de 150kr de kachingar när barnen köper deras album.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag har varit riktigt "sjuk". Men jag tycker fortfarande att det är en fjantig "sjukdom".


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Geigerzähler:

Jag har varit riktigt "sjuk".

man blir väl aldrig riktigt fri från det?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ponja:

Sedan kent o håkan som de älskar mer än sina egna föräldrar. Vad tror du håkan skulle göra om de hamna på sjukhuset,

de kan komma till dem! så kan de spela akustisk gitarr. tänk att träffa sin idol ja såg att det var en flicka som hade cancer och hon fick träffa westlife och då mådde hon bättre kände att hon kunde kämpa vidare. och det är mycket det äs handlar om. PEPP. man peppar varandra. som kent och håkan peppar dom när de kommer till sjukhuset <3


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Geigerzähler:

Jag har varit riktigt "sjuk". Men jag tycker fortfarande att det är en fjantig "sjukdom".

oki tjejen. 1. du ljuger 2. ingen sjukdom är fjantig. 3. ingen sjukdom är fjantig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

man blir väl aldrig riktigt fri från det?

Nej. [smile] Kan få sådana läskiga infall ibland, tycker fortfarande att jag är tjockast i världen lite då och då. Men det är ingenting man inte kan leva med. [y]


   
SvaraCitera

Ja, du skämmer ut de med ÄS. Alla med ätstörningar lyssnar ju för fan inte på Håkan och Kent. Jag hatar dom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NEMO:

1. du ljuger

Nej, jag har bilder från när jag vägde 35kg och låg i en sjukhussäng. Jag har en tarm som inte fungerar pga att jag hade förstoppning så ofta och fick ta laxeringsmedel.

NEMO:

2. ingen sjukdom är fjantig.

Jo, fast man blir "blind" och inser inte det då.


   
SvaraCitera

NEMO:

oki tjejen. 1. du ljuger 2. ingen sjukdom är fjantig. 3. ingen sjukdom är fjantig

förkylning är fjantigt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Geigerzähler:

Nej. Kan få sådana läskiga infall ibland, tycker fortfarande att jag är tjockast i världen lite då och då. Men det är ingenting man inte kan leva med.

men du kan äta som vanligt, utan att tänka på det?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

men du kan äta som vanligt, utan att tänka på det?

Ja, men jag har svårt att äta lagom. Antingen så blir det massor eller så blir det för lite. [n]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Beckychu:

Ja, du skämmer ut de med ÄS. Alla med ätstörningar lyssnar ju för fan inte på Håkan och Kent. Jag hatar dom.

tycker du om friend reklam? vet du vem som skrev texten, kent just d. så sluta vara så bitchig. jag stöttar er <333333

Geigerzähler:

Nej, jag har bilder från när jag vägde 35kg och låg i en sjukhussäng. Jag har en tarm som inte fungerar pga att jag hade förstoppning så ofta och fick ta laxeringsmedel.

pics or stfu

Geigerzähler:

Jo, fast man blir "blind" och inser inte det då.

ingen jsukdom är fjantig. det är en PSYKISK sjkudom

Ponja:

förkylning är fjantigt

nej, alla sjukdomar är viktig att gör sig frisk från,


   
SvaraCitera