Aviseringar
Rensa alla

Läs först: Vilka trådar som hör hemma här, och vilka som inte gör det


Ämnesstartare

Äntligen! Hoppas att folk läser detta. Det finns andra sidor för olagliga diskussioner...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Caitlin:

Det finns andra sidor för olagliga diskussioner...

Okej, det där lät fel... men det är sant, jag menade det inte i nåt uppmuntrande syfte, bara så ni vet =P


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

raoulduke:

så om någon unge får för sig att ta en massiv överdos av något får man inte påpeka det? [y]

Om du säger: "Du skulle dö om du tog så mycket" så är det ingenting jag skulle ha invändningar mot - om du däremot sade "Man skall inte ta så mycket - man bör ta (insert mått), det är lagom för ett mysigt rus" så skulle det ryka.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hampie:

Om du säger: "Du skulle dö om du tog så mycket" så är det ingenting jag skulle ha invändningar mot - om du däremot sade "Man skall inte ta så mycket - man bör ta (insert mått), det är lagom för ett mysigt rus" så skulle det ryka.

ok bra[smile].. Sen vet nog dom flesta som vet något om droger(eller dom bör veta) att om man uppmanar folk att använda så är det uppmaning till brott vilket är straffbart enligt svensk lag och inget ni har bestämt så du kan säga det till dom som tycker du är tjurig^^
[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

här har ni ett kul spel http://kexmex.mybrute.com


   
SvaraCitera

Hampie:

Drogdebatt

Är det tillåtet att posta bilder av t.ex. gräs för att diskutera innehållet i påsen, storlekar på buds, vem som har köpt mest osv?

[party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Realisten:

Är det tillåtet att posta bilder av t.ex. gräs för att diskutera innehållet i påsen, storlekar på buds, vem som har köpt mest osv?

Nej


   
SvaraCitera

Hampie:

Nej

Trodde väl inte det nej...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hampie:

hur det skall doseras

Ojdå. [blush]

Hampie:

nämnda hör inte hemma här alls

Men villket forum hör det hemma i då??? Såna där trådar var väll tillåtna innan för massa år sen !?!??! [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

paras:

Men villket forum hör det hemma i då??? Såna där trådar var väll tillåtna innan för massa år sen !?!??!

Dock inte längre :3.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hampie:

Dock inte längre :3.

Skitockså! [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Caitlin:

Okej, det där lät fel... men det är sant, jag menade det inte i nåt uppmuntrande syfte, bara så ni vet =P

jag blev uppmuntrad


   
SvaraCitera