Aviseringar
Rensa alla

LÄS INNAN DU ANVÄNDER TAMPONG


penja

UH, nu minns jag känslan av att ha en jättefull tampong som mer eller mindre går att trycka ut utan att dra i snöret. Både hatar och gillar den känslan. Vet dock inte om jag nånsin lyckats med det, men jag vet att jag försökt.
Eller ännu värre: när man får knipa ihop tills man kommer till en toa för att tampisen ej ska råka ramla ut av sig själv. Detta skulle nog ej hända i och för sig, men det kan kännas så!! 
Nasty 


   
SvaraCitera
time
 time

penja:
UH, nu minns jag känslan av att ha en jättefull tampong som mer eller mindre går att trycka ut utan att dra i snöret. Både hatar och gillar den känslan. Vet dock inte om jag nånsin lyckats med det, men jag vet att jag försökt.
Eller ännu värre: när man får knipa ihop tills man kommer till en toa för att tampisen ej ska råka ramla ut av sig själv. Detta skulle nog ej hända i och för sig, men det kan kännas så!! 
Nasty 

Hahaha åh kan relatera, typ när man varit på väg hem eller på stan och så måste man gå som en komplett galning 


   
SvaraCitera
penja

time:

Hahaha åh kan relatera, typ när man varit på väg hem eller på stan och så måste man gå som en komplett galning 

Ja!! Eller när man badat och det känns som att den blivit vattenfylld. Blir den ens det, eller är det kanske inbillning? Kanske nojar mig bara. Gillar ej tamponger. 


   
SvaraCitera
time
 time

penja:

Ja!! Eller när man badat och det känns som att den blivit vattenfylld. Blir den ens det, eller är det kanske inbillning? Kanske nojar mig bara. Gillar ej tamponger. 

Jag tror att det är inbillning men det kan hända. Vet faktiskt inte. Jag brukar inte bada men jag brukar noja över andra, öh, fenomen som kan hända en kvinna när... alltså när en kvinna och en man gillar varandra så uppstår det reaktioner.. alltså vad jag försöker säga är att jag ska vara tyst. 


   
SvaraCitera
penja

time:

Jag tror att det är inbillning men det kan hända. Vet faktiskt inte. Jag brukar inte bada men jag brukar noja över andra, öh, fenomen som kan hända en kvinna när... alltså när en kvinna och en man gillar varandra så uppstår det reaktioner.. alltså vad jag försöker säga är att jag ska vara tyst. 

Det här låter jättespännande! Berätta mer! 

Fattar faktiskt inte riktigt vart du vill komma. Tänker att du menar att man är rädd att tampongen ska glida ur om man blir plötsligt svinkåt. 


   
SvaraCitera
time
 time

penja: Tänker att du menar att man är rädd att tampongen ska glida ur om man blir plötsligt svinkåt.

Hahaha, det var ungefär dit jag ville komma ja. Glid osv.


   
SvaraCitera

man blir ju ej våt där tampongen sitter hellr


   
SvaraCitera
time
 time

vonKissekatt:
man blir ju ej våt där tampongen sitter hellr

Blir man ju, eller va? 


   
SvaraCitera

time:

Blir man ju, eller va? 

nä. dock bredare. 


   
SvaraCitera

om jag förstått det rätt 


   
SvaraCitera

pga det kommer ju ej inifrån livmodern som mensen gör så de kommer sällan i kontakt. annars skulle man ju inte kunna ha sex med tampong inne. 


   
SvaraCitera
time
 time

vonKissekatt:
pga det kommer ju ej inifrån livmodern som mensen gör så de kommer sällan i kontakt. annars skulle man ju inte kunna ha sex med tampong inne. 

Det kan inte jag i alla fall. Fan vad skumt att jag aldrig tänkt på var våtheten börjar inuti. Har alltid tänkt att det är hela vägen in pga man känner ju sånt vid kifsex. Men nu går vi rätt ot.


   
SvaraCitera
penja

time:

Hahaha, det var ungefär dit jag ville komma ja. Glid osv.

har varit med om att den legat och väntat precis vid öppningen så att sägaa.......... kniip kniiip kniiiiiiip


   
SvaraCitera

time:

Det kan inte jag i alla fall. Fan vad skumt att jag aldrig tänkt på var våtheten börjar inuti. Har alltid tänkt att det är hela vägen in pga man känner ju sånt vid kifsex. Men nu går vi rätt ot.

Men det är väl för att den tar plats och ej för att slidmynningen och strax innanför ej blir våt? Och ja lite ot 


   
SvaraCitera
penja

vonKissekatt:
pga det kommer ju ej inifrån livmodern som mensen gör så de kommer sällan i kontakt. annars skulle man ju inte kunna ha sex med tampong inne. 

Har folk sex med tampong?? 


   
SvaraCitera