Aviseringar
Rensa alla

Läs INTE tjejer, frågan är för komplicerad för er [bigsmile] [bigsmile]


Ämnesstartare

Rådjuret:

Men neeeej. Du kan inte anta det. Alltså, det är väl klart att de flesta vill bilda familj men det finns ju så mycket mer än det.

Vad jag förstår så är du bara 19 😛 vad vet du om 3 år :P.. du ska bara höra alla tjejer duuh, shiiiiiet!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

dina trådar är ruttna

P.S, nu gick du fel va 😉


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Linus_89:

Tack för ditt seriösa svar 🙂 då kan jag andas lättare igen 😉 haha!

haha 😉


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

skulle denna förändring ske i nuläget skulle jag såklart inte välja bort er killar. och nej jag har inte sex bara för att bli gravid. men att tjejer och killar attraheras av varandra ligger ju i naturen, och beror ju på att vi ska kunna föröka oss. hade den instinkten aldrig funnits, utan vi alltid hade förökat oss själva, hade ni killar kanske varit värdelösa. då hade vi kanske inte heller känt någon slags dragning till er. men som sagt, i nuläget skulle jag ju aldrig välja bort er!!


   
SvaraCitera

exempelvis daggmaskar som äger denna egenskap, att föröka sig själva, självbefruktning, endast den sista utvägen att fortplanta sig.
detta för att det är bättre att sprida generna.
Utav samma anledning att incest är dåligt, så är det ännu värre ifall det är självbefruktning.

Därför skulle troligen det inte ske att ifall människan blir hemmafrodit, så skulle parningen avslutas.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Linus_89:

Om ni tjejer KUNDE befrukta er själva utan behovet från en kille, skulle ni då ens över huvudtaget vilja vara ihop med oss killar?

Nej.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

skulle aldrig ha en partner om jag kunde göra mig själv gravid.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Linus_89:

Tack för din kretik! jag ska skärpa mig!! NOT

ok

Linus_89:

P.S, nu gick du fel va 😉

va


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Är det bara jag som är aningen förvirrad av rubriken plus det som TS skrivit? Tjejer ska inte läsa, ändå lyder frågan:

Linus_89:

Om ni tjejer KUNDE befrukta er själva utan behovet från en kille, skulle ni då ens över huvudtaget vilja vara ihop med oss killar?

Har jag missat något? Eller är denna tråd alldeles för simpel för mig att förstå?[confused]

En annan felande länk är att du inte verkar vara medveten om att tjejer redan kan bli gravida utan att ha sex om dom nu vill det. Visserligen inte genom att befrukta sig själva, men det förstår du förhoppningsvis själv...

Det jag försöker säga är att din fråga egentligen är ganska meningslös, då möjligheten funnits ett tag nu. Nä, inte genom självbefruktning, men so what? Det är inte långt ifrån samma sak med tanke på frågan du ställer...

Och dessutom:

Rådjuret:

Alltså...livet går ju inte bara ut på att föröka sig...

Dold text: Jag är rädd för att jag kan ha blivit en aning dummare av att ha svarat i denna tråd[sad][blush]


   
SvaraCitera

nej
vill inte ha barn
vill bara ha sex
och närhet.
manlig humor!!!!
jag behöver män


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag kan redan skaffa barn utan att behöva vara ihop med eller ens ha sex med en man. Det är inte en avancerad fråga.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

eeeema:

i nuläget skulle jag ju aldrig välja bort er!!

Yes!!!! tack!

Jennalie:

Nej.

Gött!

Postorderhoran:

skulle aldrig ha en partner om jag kunde göra mig själv gravid.

Ni ser vad jag menar! 😛 okej whyyyyyyy?

Storchen84:

Har jag missat något? Eller är denna tråd alldeles för simpel för mig att förstå?

Vi får väl se om den är "alldeles för simpel" 😉

Storchen84:

men det förstår du förhoppningsvis själv...

Men kom igen! läs tråden som jag skrivit, jag är inte helt blåst heller XD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

JOZFiN:

nej
vill inte ha barn
vill bara ha sex
och närhet.
manlig humor!!!!
jag behöver män

Woho! Planet earth is saved!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mediakatt:

Jag kan redan skaffa barn utan att behöva vara ihop med eller ens ha sex med en man. Det är inte en avancerad fråga.

TRÅKIIIIIIIG! lite mer action if I may!
Du lurades ju hit så Win för mig 😉


   
SvaraCitera

Du personligen har fått mig att börja tänka att livet utan killar skulle vara härligt.


   
SvaraCitera