Aviseringar
Rensa alla

läs och kommentera TACK !


Ämnesstartare

Hej [love], problem...
Jo, Jag började på gymnasiet så var det en kille, Stoffe säger vi han heter. Han börjar snacka med mig och säger att det var kärlek vid första ögonblicket. Sen dess har han sagt att jag är allt i hans värld och han vill bara ha mig o.s.v.

Problemet är att jag har känslor kvar för mitt ex, fast det var 1 år sen. Men han var min första kärlek - tog oskulden jaaa hela det kittet. Jag verkligen älskade han.
Men efter det tog slut har jag haft svårt att öppna mig för andra, ock liksom testa nytt förhållande. Jag har också jätte svårt för att börja gilla någon [sad]

Det har funnits jätte många killar som verkligen försökt göra allt för att få mig, för att jag ska få känslor för dom (jag har naturligt vis berättat att jag har svårt att få känslor)
Men det har aldrig funkat. Dom har antingen blivigt sårade eller gett upp hoppet.

Nu han stoffe, jag har förklarat flera gånger för han att jag har super svårt att få känslor. Att han kan hitta mycket fin och snäll tjej som kan ge dig massor av kärlek och som faller för dig direkt! Men nej han vill ha mig...
Under denna perioden har jag över fått kontakt med en kille som bor 10 mil härifrån, och vi träffats några gånger... haft sex... hehe
Imed jag och stoffe inte är tillsammans, och jag inte änns gillar han så borde han väll inte kunna säga något? Faktist så har jag inte dåligt samvete.
Men han killen , Simon kan vi döpa han till. Simon är så jävla toppen, verkligen! Vi snackar bara mer och mer och visar sig han får känslor för mig... och jag för han. Jag kan ju faktist inte styra mina känslor men det känns så jävla rätt med han.

Men ialla fall, jag får reda på att samma kväll när jag och stoffe hade snackat. Så hande han sagt till mig att jag är den enda han vill ha.
Samtidigt hade han sagt till min kompis på msn att han gillar henne... problemet är att jag är inte 100% säker om han menade det, eller om han sa "jag bara skojjar" efteråt. Fast innan på dagen hadehan sagt till henne "jag måste snacka med dig" . Så jag tror han menar allvar.

Jag är inte avundsjuk eller så, mest bara sur och irriterad att jag trott på hans skitsnack, Och framför allt ... att han ljuger för mig rakt upp i fejset. Och folk som ljuger är något av det värsta jag vet.
Jag får bara reda på mer och mer som han sagt och gjort innan, alltså typ 2 år tillbaka om inte mindre.
Han har varit otrogen en gång, efter han hade varit på G med en tjej så gick han direkt till hennes kompis.
Han har det snacket till alla tjejer jag vet, "du är finast" "du är allt i min värld" o.s.v...

Jag vill så gärna bara skita ihan, slå han och bara få han skämmas över allt han gjort. Men vill inte förlora heller vår vänskap.
Och imed jag umgås med hans kompisar så blir inte så lätt att ignorera han. Det är så svårt!

Jag funderar på att bara skita i stoffe och låta han göra som han vill bara han låter mig va, och satsa på Simon.
Jag är så upprörd över detta, så det är därför det kändes bättre att skriva ner allt detta [crazy]
Kommentera gärna vad ni tycker, bara om händelsen eller om hur ni tycker jag ska göra , ja lite sånt [smile]
Kommentera inte hur jag skriver och sånt, för jag vet själv jag suger på det.

Tack !

peace out !


   
Citera
Ämnesstartare

Laijna:

Stoffe

fin kille, alltid haft en liten crush på honom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ååh alla stackars barnen [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Evil Conduct:

Ååh alla stackars barnen

va? [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Laijna:

Simon

Laijna:

satsa

Laijna:

Laijna:

mig

[rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Budolicious:

Budolicious

hahahah, låter nice


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Laijna:

va? [sad]

Alla stackars barnen med problem [sad]


   
SvaraCitera

Laijna:

skita i stoffe och låta han göra som han vill bara han låter mig va, och satsa på Simon.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Laijna:

Det har funnits jätte många killar som verkligen försökt göra allt för att få mig,

Dramatiskt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

thankee sai:

skita i stoffe och låta han göra som han vill bara han låter mig va, och satsa på Simon.

jaaa, visst låter det bra !


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Harpyja:

Dramatiskt.

det är det egentligen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Laijna:

det är det egentligen

Sexa och va' glad. Utnyttja Stoffe så kan du inte bli ledsen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Harpyja:

Sexa och va' glad. Utnyttja Stoffe så kan du inte bli ledsen.

Men han är inte så attraktiv så jag vill sexa med han. Tar hellre simon då [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vad är problemet?


   
SvaraCitera