Aviseringar
Rensa alla

läs och kommentera TACK !


Ämnesstartare

Laijna:

Men han är inte så attraktiv så jag vill sexa med han. Tar hellre simon då

Var det inte han du sexade med? Se, det är är problemet om båda börjar på samma bokstav.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nachac:

Vad är problemet?

egentligen vet jag inte, behöver typ lite råd och lite vad andra tycker och anser om detta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Harpyja:

Var det inte han du sexade med? Se, det är är problemet om båda börjar på samma bokstav.

hmm okej, Nej Stoffe och simon, simon sexade jag med och stoffe är liar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Laijna:

egentligen vet jag inte, behöver typ lite råd och lite vad andra tycker och anser om detta

Så scenariot är detta: Det finns ett as som påstod att han är kär i dig, men som ljög. Du har känslor för en annan kille vilka är besvarade.

Vad behöver du råd om?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nachac:

Vad behöver du råd om?

exakt
men, typ om vad jag ska göra med han som ljuger?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Satsa på Stoffe. Det är uppenbart att Simon bara är ute efter sex. Du kommer få det mycket bättre med den andre killen, hela saken med din kompis är bara ett försäk att göra dig avundsjuk och fånga ditt intresse. Och det är väl sött att han bryr sig?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Laijna:

hmm okej, Nej Stoffe och simon, simon sexade jag med och stoffe är liar

[tard] Då måste jag ha virrat bort mig helt i texten. Men då är det ju inte så svårt att välja Simon.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Laijna:

exakt
men, typ om vad jag ska göra med han som ljuger?

Dissa hårt tills han ber om ursäkt på sina bara knän innan du tar tillbaka honom som enbart vän? Är han inte värd att ha som vän så lämnar du honom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mediakatt:

Och det är väl sött att han bryr sig?

helt ärligt bryr han sig inte ett skit.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Laijna:

helt ärligt bryr han sig inte ett skit.

Men det är klart att han gör. Varför skulle han annars säga det?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nachac:

Dissa hårt tills han ber om ursäkt på sina bara knän innan du tar tillbaka honom som enbart vän? Är han inte värd att ha som vän så lämnar du honom.

helt klart[bigsmile] , fyfan va han ska få..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mediakatt:

Men det är klart att han gör. Varför skulle han annars säga det?

Men även hans kompisar säger han är player, bara jag som ignorerat det.
Och simon är inte ute efter sex, det märker man på han och hans sätt, speciellt imed han säger han gillar mig [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Börja flirta med den tredje så är det ur världen, sägs ju tredje .. gubben (?) gilt..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ohYEA_:

Börja flirta med den tredje så är det ur världen, sägs ju tredje .. gubben (?) gilt..

hade ju varit nått , men imed jag har svårt att få känslor och gå vidare efter mitt ex ,och nu äntligen fått känslor för simon så kör jag nog hellre på han tror jag [bigsmile]


   
SvaraCitera