Aviseringar
Rensa alla

Läsa bok eller lyssna på bok?


Ämnesstartare

Jag undrar vad ni föredrar; att läsa en bok eller att lyssna på den? Med läsa menar jag oavsett plattform, dvs gills även ebok. Varför tycker ni som ni gör? Glad


   
Citera

elda bok haha 


   
SvaraCitera

Läsa!!


   
SvaraCitera

Att läsa fysiska böcker är det enda jag går med på 


   
SvaraCitera

läste asmkt förut men hittar inget fokus förutom i typ bert-böcker jag läst förut o när jag ser hur mkt text det är tappar jag lusten
Lyssnar inte på böcker heller, bara i bilen, det kan va muysigt men hänger inte med riktigt


   
SvaraCitera

LÄSA!!!! Lyssna är en dödsdom.


   
SvaraCitera
reben

lyssna är så jävla segt


   
SvaraCitera
reben

gjort det enbart en period när jag cyklade jävligt mkt till lund o va trött på musik


   
SvaraCitera

Läser inte mycket, men ljudbok väljer jag av ren lathet


   
SvaraCitera

väldigt storfördel att slippa lyfta armen men de flesta som läser är dåliga


   
SvaraCitera

röstade läsa, men gillar att lyssna också.


   
SvaraCitera

håller med om att det är skönt att slippa lyfta armen...


   
SvaraCitera

för mig är det lättare att fokusera på att läsa än att lyssna


   
SvaraCitera

Tjejen_med_hjärtat: (Du röstade blankt)

beror på boken. en av mina bättre litterära upplevelser var silmarillion som ljudbok. tror den hade varit ett helvete att läsa, men sättet den är skriven på blir fett levande när den läses högt.


   
SvaraCitera

iosib: en av mina bättre litterära upplevelser var silmarillion som ljudbok. tror den hade varit ett helvete att läsa, men sättet den är skriven på blir fett levande när den läses högt.

var det inte den som hade en massa jättepompös och knäpp musik invävd i/mellan kapitlen, eller drömmer jag nu? hur som helst så var martin shaw jävligt duktig. med the hobbit också.


   
SvaraCitera