Aviseringar
Rensa alla

Läser ni/kollar ni på nyheterna? Eller blundar ni för verkligheten?


Jag använder mest rss-flöden för mina nyheter. Kör newsbeuter.

newsbeuter-articlelist.png


   
SvaraCitera

J-___-J:

Är inte vänstermedia död i Sverige? Alltså överlag?

90% är vänstermedia.


   
SvaraCitera
frukt

aristoteles:
Jag använder mest rss-flöden för mina nyheter. Kör newsbeuter.

newsbeuter-articlelist.png

Cool


   
SvaraCitera

Brukar läsa nyheterna, ja


   
SvaraCitera

Ja jag vaknar till med att se på Nyhetsmorgon samtidigt som jag läser diverse ledarsidors trams, under dagen lyssnar jag sedan kontinuerligt på P1 med både deras Ekosändningar och deras samtidsfördjupande program. Varje helg får jag också hem Arbetaren i brevlåda. Men inte blir man särskilt klokare på tex hur EU fungerar för det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:
Ja jag vaknar till med att se på Nyhetsmorgon samtidigt som jag läser diverse ledarsidors trams, under dagen lyssnar jag sedan kontinuerligt på P1 med både deras Ekosändningar och deras samtidsfördjupande program. Varje helg får jag också hem Arbetaren i brevlåda. Men inte blir man särskilt klokare på tex hur EU fungerar för det.

Duktig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SvenskWithAttitude:

90% är vänstermedia.

Vad klassar du som vänstermedia? 


   
SvaraCitera

Nix. Det gör vi inte.


   
SvaraCitera

J-___-J:

Vad klassar du som vänstermedia? 

Media som har miljöpartister, vänsterpartister, socialdemokrater, kommunister, vänsteranarkister och övriga tomtar som anställda.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SvenskWithAttitude:

Media som har miljöpartister, vänsterpartister, socialdemokrater, kommunister, vänsteranarkister och övriga tomtar som anställda.

Ge mig en lista. 


   
SvaraCitera

läser statistik och böcker

nyhetsartiklar intresserar mig inte så mycket eftersom de bara visar halva bilden


   
SvaraCitera
Smilen

Beror på vad det är för nyheter.


   
SvaraCitera

Det där går i perioder. Har ingen inarbetad rutin eller så. Tycker att, när jag läser att det inte sker något spännande. Och att det sker massa spännande grejer när jag inte läser. 

Så föredrar att inte läsa, utan lyssna på radio lr höra från andra. 


   
SvaraCitera

På tal om nyheter, vad hände egentligen med demonstrationerna i Hong Kong? Har situationen förändrats där övh?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Smilen:
Beror på vad det är för nyheter

vilka föredrar du?


   
SvaraCitera