Aviseringar
Rensa alla

läskig bror


Ämnesstartare

Min lillebror gick just in in mitt rum, helt tyst och med ett litet leende på läpparna, och gav mig denna....
Image

Var det en pik? Bör jag läsa den?

/slackern


   
Citera
Ämnesstartare

Min teori: En busig förälder skickade in honom!


   
SvaraCitera

Haha jag tror nog bara det var en bra bok han läst som han ville dela med sig utav!

Så har din bror bra smak när det gäller böcker ska du nog läsa den.


   
SvaraCitera

antrax:

Bör jag läsa den?

Ney, alldeles för hurtig titel för att vara värd besväret. Det är ju uppenbart att den där boken ej har någon självdistans, gult och lila - vad tänkte den? :s


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Supply and Demand:

Min teori: En busig förälder skickade in honom!

Min teori: har inte busiga föräldrar, bara fulla med jävulsskap... iof samma sak.

El Guaje:

Haha jag tror nog bara det var en bra bok han läst som han ville dela med sig utav!

Han gav mig en indianhatt och plastpil och båge i julklapp och sa; Payback time med en läskig min.
För när vi var små brukade jag och storbro reta honom genom att säga; "ska vi leka indianer som springer runt huset?" för att sedan springa ifrån honom och gömma oss i en koja medan han förtvivlat grät och letade...
Så tror inte att den där boken var menat som något snällt.

El Guaje:

Så har din bror bra smak när det gäller böcker ska du nog läsa den.

Haha, han läser bara den litteratur skolan delar ut.

Miceparade:

Ney, alldeles för hurtig titel för att vara värd besväret. Det är ju uppenbart att den där boken ej har någon självdistans, gult och lila - vad tänkte den? :s

Du skrev vad jag tänkte. Känns bra att ha det bekräftat.
Extremful layout. Det är några konstiga rep på den gula delen, vet inte vad det är metafor för. [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

antrax:

Min teori: har inte busiga föräldrar, bara fulla med jävulsskap... iof samma sak.

precis [no-no]

antrax:

Det är några konstiga rep på den gula delen, vet inte vad det är metafor för. [shake]

Boken ska dra upp dig ur lättjan, med rep!


   
SvaraCitera

antrax:

Han gav mig en indianhatt och plastpil och båge i julklapp och sa; Payback time med en läskig min.

Aha, då förstår jag att du misstänker att det finns en baktanke med boken. Han tar helt enkelt sin chans att göra igen för allt gammalt. Taskigt, det borde väl egentligen vara preskriberat nu.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Supply and Demand:

Boken ska dra upp dig ur lättjan, med rep!

HAhah [sad]
Hjälp.

El Guaje:

Taskigt, det borde väl egentligen vara preskriberat nu.

Håller verkligen med. Ska framföra till bror att du säger så.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

antrax:

Bör jag läsa den?

Miceparade:

Ney, alldeles för hurtig titel för att vara värd besväret. Det är ju uppenbart att den där boken ej har någon självdistans, gult och lila - vad tänkte den? :s


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

haha [bigsmile]


   
SvaraCitera