Aviseringar
Rensa alla

Läskig kåt tomte...


stereo total:

Ja, skoja inte. [cry]

Inte roligt [sad][n][cry]


   
SvaraCitera

envitkossa:

Inte roligt [sad][n][cry]

Han ser jätte svettig ut.......................


   
SvaraCitera

tittade precis genom mitt fönster och det kändes som jag såg tomten [cry] blev rädd [blush]


   
SvaraCitera

...

soon.jpg


   
SvaraCitera

Sveriges största sajt om ganon och company[blush]


   
SvaraCitera

aristoteles:

Sveriges största sajt om ganon och company

vill vara company[blush]


   
SvaraCitera

stereo total:

Han ser jätte svettig ut.......................

Jaa [cry] och det läskiga var att jag inte sett han innan jag läste här, han kan ju ha stirrat på mig hur länge som helst [n]


   
SvaraCitera

köttfärssås:

vill vara company[blush]

You wanna be my company?[blush]


   
SvaraCitera

aristoteles:

You wanna be my company?

vill mest inte vara Ganon[blush]

Men go for it!


   
SvaraCitera

envitkossa:

Jaa [cry] och det läskiga var att jag inte sett han innan jag läste här, han kan ju ha stirrat på mig hur länge som helst [n]

Funderar på att tejpa över min cam [shake] (den är inbyggd)


   
SvaraCitera

stereo total:

Funderar på att tejpa över min cam [shake] (den är inbyggd)

Vet inte hur många gånger jag tänkt det också, inte bara nu gällande tomten utan överlag. Blir extremt nojjig av den ibland, speciellt då jag har msn igång. Dold text: Känner mig ganska patetisk [confused]


   
SvaraCitera

stereo total:

Såg honom inte förrän nu.

envitkossa:

inte sett han innan jag läste här

[blush]

Tittar typ aldrig där så jag såg inte exakt vad det var. Tycker dock inte att han ser särskilt läskig ut...

envitkossa:

Blir extremt nojjig av den ibland, speciellt då jag har msn igång

envitkossa:

Känner mig ganska patetisk

Gör inte det för många känner sig nojjiga av det. Och inte bara tjejer. En på jobbet har cammen bortvänd (inbyggd, men vissa modeller går att vända uppåt eller neråt) av just samma anledning. Om någon lånar min dator är det inte alls ovanligt att jag hör "kan inte du tejpa för den jävla kameran, den gör mig paranoid"


   
SvaraCitera

envitkossa:

Vet inte hur många gånger jag tänkt det också, inte bara nu gällande tomten utan överlag. Blir extremt nojjig av den ibland, speciellt då jag har msn igång. Dold text: Känner mig ganska patetisk [confused]

Samma här. Viker ibland papper och hänger över för att jag känner mig uttittad. [blush]


   
SvaraCitera

Storchen84:

Om någon lånar min dator är det inte alls ovanligt att jag hör "kan inte du tejpa för den jävla kameran, den gör mig paranoid"

stereo total:

Samma här. Viker ibland papper och hänger över för att jag känner mig uttittad. [blush]

Åh, skönt att veta att man inte är ensam om det [blush]


   
SvaraCitera

envitkossa:

Åh, skönt att veta att man inte är ensam om det [blush]

Folk får gärna se på när jag pillar i näsa och navel[ops]


   
SvaraCitera