Aviseringar
Rensa alla

läskig p-stav


Ämnesstartare

Jag satte in en ny p-stav för typ en vecka sedan, och det känns som att den sitter jätteytligt. Det är läskigt!

Förut så satte dom den typ precis under muskeln eller något, men nu satte dom det längre ned på grund av något, dom hade i alla fall börjat med det för ett tag sedan.

Någon annan som in p-stav ganska nyligen och kan bekräfta att den ska sitta så ytligt att man känner den tydligt om man bara smeker lätt med fingret? 🙁


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

hattar er [cry][cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har inte haft p-stav själv men så vitt jag vet så ska dom sitta ganska ytligt. Så att de känns alltså.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

du ska kunna känna den,och om dom hade en anledning att placera den så så ska den sitta så.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tözen:

du ska kunna känna den,och om dom hade en anledning att placera den så så ska den sitta så.

Men den känns jättetydligt, inte alls som min förra [sad]

fem kronor på att hon var inkompetent [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Unexpected:

em kronor på att hon var inkompetent

varför klaga på ett forum om att hon verkar va inkompetent?gå till um och fråga om den ska sitta så istället.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Unexpected:

Någon annan som in p-stav ganska nyligen och kan bekräfta att den ska sitta så ytligt att man känner den tydligt om man bara smeker lätt med fingret? 🙁

Nä, men min kompis hade en sån som vi fick känna på. Den satte också väldigt ytligt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tözen:

varför klaga på ett forum om att hon verkar va inkompetent?gå till um och fråga om den ska sitta så istället.

det är typ 8 mil till närmsta um.

I love Lucy:

Nä, men min kompis hade en sån som vi fick känna på. Den satte också väldigt ytligt.

Kanske ska vara så då :/

Känns läskigt i alla fall, som att jag kommer råka slita ut den.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vad är en P-stav?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Unexpected:

det är typ 8 mil till närmsta um.

finns telefonnummer och vårdcentraler.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

cannabis:

Vad är en P-stav?

En liten stav man sätter i armen som är ungefär 4 centimeter lång och ett par millimeter tjock. Den avger hormoner som gör att man inte blir gravid.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tözen:

finns telefonnummer och vårdcentraler.

var inte dryg nu, vårdcentralen här är verkligen inkompetenta på riktigt och vet knappt vad en p-stav är, och jag har telefonskräck. måste kännas jobbigt med en inte helt nödvändig tråd på ungdomar.se [zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Unexpected:

var inte dryg nu

jag är inte dryg,men p-staven hamnar itne i bättre läge eller du blir inte mindre orolig av att säga att yrkespersonalen på ditt um är inkompitenta.[tired]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tözen:

jag är inte dryg,men p-staven hamnar itne i bättre läge eller du blir inte mindre orolig av att säga att yrkespersonalen på ditt um är inkompitenta.[tired]

buhuhu, ge dig nu.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Unexpected:

buhuhu, ge dig nu.

det ä'r samma sak som om afrikanerna som inte har nån mat säger att västvärlden är dumma i huvet,dom får ingen mer mat för d och dom svälter inte mindre för dom gnäller.[tired]
Staven får sitta så och du får vara orolig då om du inte kan pallra din röv till um eller en vårdcentral eller åtminstonde ringa till dom.[tired]Läget blir inte bättre av att gnälla på personen som är utbildad och som satte in den,knappast så att staven flyttar på sig pga d.


   
SvaraCitera