Aviseringar
Rensa alla

Läskig reklam


Ämnesstartare

Bara jag som tycker Kvibille reklamen (ost) är jätteobehaglig? Både låten och att det svarta rinner ned och täcker allt är väldigt jobbigt att kolla på. Någon som instämmer?


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

debepe: Tycker något annat:

Bara... Märklig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

debepe: Tycker något annat:

Inte läskig, men äcklig. Blir väldigt osugen på ost varje gång jag ser den...

Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Konstigt att jag är den enda som tycker reklamen är jätteobehaglig. Är det normalt att det rinner ned svart tjära eller "stearin" och täcker allt?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mildysarisfying


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nej


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nej men tycker deras andra reklam är läskig. den gubben ser så sjuk ut.


   
SvaraCitera

debepe: Är det normalt att det rinner ned svart tjära eller "stearin" och täcker allt?

Det är flytande vax de använder den för att täcka osten så den ska få bättre hållbarhet. Att det rinner överallt i reklamen är bara symbolik.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

My dreams are her: Det är flytande vax de använder den för att täcka osten så den ska få bättre hållbarhet.

Just det, hade glömt... Näästan samma sak som stearin kanske, konsistensmässigt hehe

My dreams are her: Att det rinner överallt i reklamen är bara symbolik.

Jag vet men jag tycker det är äckligt i kombination med musiken & fortfarande inte normalt att det rinner ned och täcker allt... Obs ironin i förra inlägget; förstår reklamen, tycker bara den är djävligt obehaglig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skulle bli livrädd om frank från donnie darko var i bakgrunden eller satt på en av stolarna i reklamen. psykreklam


   
SvaraCitera
Robler

jag gillar den. Tycker att det svarta waxet set coolt ut ;D


   
SvaraCitera
Draug

debepe: Ja

men anser iofs att all reklam är äcklig och vedervärdig.


   
SvaraCitera

Jag tycker att den or obehaglig och det ser ta mig fan ut som olja som jag trodde först men det verkar vara något annat. Jag vet inte om jag tycker den är väldigt obehaglig eller så men ja den är inte trevligt på något sätt iaf!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Asså, usch


   
SvaraCitera

Inte ett dugg skärp er.


   
SvaraCitera