Aviseringar
Rensa alla

Läskig, sugen gubbe


Ämnesstartare

Vad skulle ni göra om en gammal gubbe granskade dig och slickade sig om läpparna? Han närmade sig också med huvudet men han kom inte föör nära. vi stod i kö (stod bakom hnm) så kunde knappt göra ngt

Vad hade ni gjort?


   
Citera
Ämnesstartare

stirrat tillbaka så här i två minuter:


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

blää, typ, fråga vad fan han har för problem


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

x) eller det schism sa


   
SvaraCitera
mynona

Vanligen brukar jag inte låtsas om sådant. Men om det är rätt metod vet jag inte. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Brukar ge en äcklad min tillbaka


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:
Brukar ge en äcklad min tillbaka

jag med. han kollade bort sen tittade han tbx, typ i hopp om att jag spanade in hnm lika suget tillbaka
uhh tror han var psykiskt störd

Tickstart:
blää, typ, fråga vad fan han har för problem

"vad?" sa jag alltid förut, fick en komplimang som förklaring
nu för tiden är jg med ordentlig och pryd, tyvärr


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Testa med "jag har inte bett om den där äckliga objektifieringen, så vänligen sluta". Måste göra någon gång. Att folk som är gamla nog att vara ens far-/morförälder ens har mage att ta sig sådana rättigheter, speciellt när det gäller riktigt unga människor. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:
Testa med "jag har inte bett om den där äckliga objektifieringen, så vänligen sluta". Måste göra någon gång. Att folk som är gamla nog att vara ens far-/morförälder ens har mage att ta sig sådana rättigheter, speciellt när det gäller riktigt unga människor. 

mmm, skitäckligt :S Ska göra nästa gång, eller typ mima "vad" utifall att han har nedsatt hörsel 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hade skrattat, men blivit obekväm  


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tror jag skulle börja käfta och spy ut fördomar, svordomar och allmänt "hugg"-språk. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

höjt ögonbrynen.. sen sänkt dem

sen frågat "vad fan håller du på med?"


   
SvaraCitera