Aviseringar
Rensa alla

Läskigaste djuret


Ämnesstartare

kakakaka:
hallå visste ni att myrstackar tog andra myrstackar som kolonier, förstörde, tog deras arbetare som slavar o avrättade de övriga?

o att de har ''civilia'' soldater som gömmer sig o väntar på fienden, när fienden e nära o i 1 svag situation så attackerar dem. helt sjuka psykojävlar, tänk om de var lika stora som hästar? då hade vi fan suttit i myrfängelser nu. 

fan va häftigt :O


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mer kunskap åt folket om  hur myrpsyket fungerar. det är fan inte okej att vi inte hör nåt om det i media, om 50 år består sverige av 80% myror.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kakakaka: om 50 år består sverige av 80% myror.

hoppas hoppas hpoppas


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kakakaka: det hjälper ej att jag för några daga

d va igår :(((( känns så långt bort

Schism:

hoppas hoppas hpoppas

va e dina planer


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kakakaka: va e dina planer


   
SvaraCitera
Kudhos

parasite_fish_tongue.jpg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kudhos:
parasite_fish_tongue.jpg

skrämde bort min sorg, tack


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Schism:

skojar du? det lyxigaste du kmr få göra är att skala morötter till deras drottning. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Getingar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

somomjagbryrmig:
Gäller ej insekt eller människa, bara djur

Vilket djur vill du inte vara inlåst med i ett rum, om du bara får välja från en art?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

somomjagbryrmig:

Är du rädd för katter oh hundar?

Ja, gud vet vad de får för sig vid svält


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Krokodil alt farlig lång orm. Men även en hund med  vaktinstinkt. Har en sådan hemma ibland och är innerligt tacksam över att han är på min sida och endast ger mig ringande öron och inte avslitna sådana.


   
SvaraCitera

Alligator typ. Annars drömde jag en jävligt läskig dröm om en T-Rex härom natten, men det räknas kanske inte. Söt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Förvånad över att inte fler skriver spindlar.. eller maneter för den delen. Ugh. Ryser av tanken på en jättespindel eller jättemanet över mig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

somomjagbryrmig: när jag inte sovit


   
SvaraCitera