Aviseringar
Rensa alla

Läskigt?


Ämnesstartare

Tycker ni det är läskigt om någon från skolan addar er på Facebook, gayahead, lunar eller vad för communities ni nu än hänger på, o säger att h*n tycker du är snygg eller sött eller whatever? Eller bara blir vän för att bli vän o prata? O_o

Skulle ni ignorera personen om ni inte var intresserade eller skulle ni fortsätta prata ändå? Tell moi


   
Citera
Ämnesstartare

skulle förmodligen fortsätta prata, fast det blir pinsamt sen när personen i fråga vill ses och sånt fast man själv inte känner samma sak,.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag skulle nog ignorera personen om jag inte var intresserad. Men det är ju en ganska dålig sida av mig.


   
SvaraCitera

En tjej från min gymnasieklass skrev till mig på bdb, det var läskigt eftersom jag hoppade av efter 2 månader och knappt pratade med henne. Förstår inte heller hur hon hittade mig då jag inte har något direkt man kan söka på för att hitta mig. [tard]


   
SvaraCitera

Jag skulle tycka att det var läskigt m.m /ignore på den också. [shake]
går ju inte i skola likzoM


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Alla min lillasysters kompisar tycker jag är snygg och gjorde typ det ett tag. 🙁 Jag ser tydligen ut som Eminem. [n]

Men det är ju typ bara att snacka men vara värsta kort och dissig så ger de sig efter ett tag. Eller så är man bara trevlig mot alla utom extremcpn som jag är. [cool][cool][cool]


   
SvaraCitera

Hatar när de addar en på typ facebook, men aldrig snackar med en i verklighete ändå. [mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nej, eftersom jag inte är dryg [ops] (På riktigt? Ja, men ibland kanske, men inte ofta [no-no])


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera