Aviseringar
Rensa alla

läskigt, hur länge kmr um leva


Ämnesstartare

typ "hur känd är personen över" tråden är 4 år gammal. tänk när d gått 10 år av um och man kan hitta trådar typ 15 år gamla som fortfarande är aktiva!!! är inte det läskigt, obs kan ej skriva riktigt är skithungrig. tycker det är läskigt att hitta egna saker man skrev för typ 3 år sedan med

men jag tycker vi kan diskutera här hur länge ni tror um kommer "leva", jag menar typ playahead eller hogwarts.nu ([blush]) var levande länge men las såsmåninom ner


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Kanske 10 år framåt åtminstone, fast många kommer ju både komma och gå under den tiden. UM har ju funnits i typ... säkert, 6-7 år?


   
SvaraCitera

Ni vet om teorin om att jorden ska gå under 2012, eller hur? Det är inte riktigt sant, jorden kommer att vara kvar, men internet kommer att dö. Milleniumbuggen är alltså 12 - 13 år försenad.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

UM kanske är odödligt?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Insert name here:

Ni vet om teorin om att jorden ska gå under 2012, eller hur? Det är inte riktigt sant,

[no-no] Det är visst sant! [badgrin]


   
SvaraCitera

S3ON:

[no-no] Det är visst sant! [badgrin]

Fan då. Dags att börja bygga på en bunker!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

minns att jag hittade mitt första inlägg någonsin. det var nostalgi.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tror UM till stor del bygger på den trevliga sociala miljön vi har, och den hålls nog främst vid liv av den äldre kärnan. När den försvinner kommer nog UM bli ett mycket dödare forum eller dras i en helt annan riktning. Tror t.ex. det nya varningsystemet är ett steg i den riktningen och något som antagligen kommer att bidra till att ta bort denna sociala miljön och göra det mer till ett allmänt diskussionforum.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tycker det känns som um blir mer och mer död[sad]


   
SvaraCitera