Aviseringar
Rensa alla

lätaste sätt att få en kvinna kåt ? ahahahhaha få se om ni kan! XD


Reeeetooo:

Började tänka på det där och ba hm kan ju va sant.. Åh skriv det ordet.. Åh blir så kåt när du skriver rätt haha orkar inte 

oh yeeees, stava onomatopeia höööööögtt, hur stavas alltid baby, tell me, hur stavas det? särskrivet eller inte? ja! inte särskrivet, helt rääääätttt, en gång till, ååhhhhh jaaaa, alltid är inte särskrivet <3<3<3<3 hur stavas aldrig, ett eller två l? come on bby you got you got it, ahhh ett l <3


   
SvaraCitera

shatter:

oh yeeees, stava onomatopeia höööööögtt, hur stavas alltid baby, tell me, hur stavas det? särskrivet eller inte? ja! inte särskrivet, helt rääääätttt, en gång till, ååhhhhh jaaaa, alltid är inte särskrivet <3<3<3<3 hur stavas aldrig, ett eller två l? come on bby you got you got it, ahhh ett l <3

Haha som sagt folk gillar ju olika.. Intellekt är ju inte min starka sida så vi borde göra slut :'(


   
SvaraCitera

Reeeetooo:

Haha som sagt folk gillar ju olika.. Intellekt är ju inte min starka sida så vi borde göra slut :'(

nej, du är smart egentligen, du uttrycker bara inte ditt intellekt genom stavning, utan istället förmedlar du dina moraler och kunskaper genom betydelsen av dina inlägg <3 
vill du bli ihop med kudden nu eller vad? 🙁


   
SvaraCitera

shatter:

nej, du är smart egentligen, du uttrycker bara inte ditt intellekt genom stavning, utan istället frammedlar du dina moraler och kunskaper genom betydelsen av dina inlägg <3 
vill du bli ihop med kudden nu eller vad? 🙁

Jag är absolut inte smart någonstans! Förutom inom jobbet där kommer man alltid på bra lösningar! 
Skall avregistrera så ni slipper se min stavning :'( 
Kanske, kanske inte :$ han är ju rätt söt liksom 


   
SvaraCitera

Reeeetooo:

Jag är absolut inte smart någonstans! Förutom inom jobbet där kommer man alltid på bra lösningar! 
Skall avregistrera så ni slipper se min stavning :'( 
Kanske, kanske inte :$ han är ju rätt söt liksom 

då är du ju smart haha^^ jag är inte heller särskilt smart faktiskt Rodnar  
finns folk som har värre och då syftar jag inte bara på ts utan även andra *pekar på mig själv* (stavar inte alltid så bra, framförallt inte på prov) 
meh :'( en av våra regler är ju trohet X( 


   
SvaraCitera
Kudhos

shatter:

Haxar din uppmärksamhet här, "dvdg" betyder Det vet du gubben. 


   
SvaraCitera

Kudhos:

Haxar din uppmärksamhet här, "dvdg" betyder Det vet du gubben. 

aha Rodnar vad betyder haxar då? herregud, jag är väl typ 4 år yngre än dig eller nåt? ändå kan jag inte, pinsamt Rodnar


   
SvaraCitera

shatter:

då är du ju smart haha^^ jag är inte heller särskilt smart faktiskt Rodnar  
finns folk som har värre och då syftar jag inte bara på ts utan även andra *pekar på mig själv* (stavar inte alltid så bra, framförallt inte på prov) 
meh :'( en av våra regler är ju trohet X( 

Vi har massa regler som inte följs :'(


   
SvaraCitera

Tjohej: Exakt så. Alltså är kvinnor olika och gillar därmed olika saker.

Hjärta


   
SvaraCitera

shatter:

oh yeeees, stava onomatopeia höööööögtt, hur stavas alltid baby, tell me, hur stavas det? särskrivet eller inte? ja! inte särskrivet, helt rääääätttt, en gång till, ååhhhhh jaaaa, alltid är inte särskrivet <3<3<3<3 hur stavas aldrig, ett eller två l? come on bby you got you got it, ahhh ett l <3

hahahahahaha jag orkar inte


   
SvaraCitera

Reeeetooo:

Vi har massa regler som inte följs :'(

shhhhRodnar du behöver inte nämna de andra Galen fokus på just regeln om att ingen av oss för vara otrogna xD


   
SvaraCitera

shatter:

shhhhRodnar du behöver inte nämna de andra Galen fokus på just regeln om att ingen av oss för vara otrogna xD

Haha nej då det är nog ingen fara att jag är, är så elak ändå 🙁


   
SvaraCitera

Reeeetooo:

skrev fel i mitt inlägg! skrev först framhäver, men tänkte byta till förmedla, men glömde bort att jag hade skrivit fram först och ahhh, blev fel Gråter blev frammedla ist för förmedla *dat ångest* frammedla är ett ord, men inte det ord jag ville ha 🙁


   
SvaraCitera

Reeeetooo:

Haha nej då det är nog ingen fara att jag är, är så elak ändå 🙁

du är inte elak 🙁


   
SvaraCitera

absentthinking:

hahahahahaha jag orkar inte

mitt sexliv personifigeratRodnar


   
SvaraCitera