Aviseringar
Rensa alla

lätt psyke.


Ämnesstartare

Jag har ett stort på problem så fort jag har sett en skräckfilm.
tar jag in det i huvudet och är jätte rädd.
kan inte sova på nätterna för att jag ligger och spänner mig. för det minsta lilla ljud blir jag rädd och det sitter i flera år, har alltid varit rädd. för mörker. The ring är den som har nåt mitt psyke mäst tror jag. ska jag sluta titta på såna filmer?


   
Citera
Ämnesstartare

Ungefär samma sak hände mig när jag såg bilder på trädmannen. Blev typ psykotisk i en vecka.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

om du vill må dåligt så ska du fortsätta kolla på filmerna[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag råkade se ett mord på internet en gång, såg allt hur de slaktade en människa långsamt. Tänkte lite på det, men sen kändes det inget mer. Du behöver bara öppna upp dig och vara ärlig för dig själv och inte blockera något. Ta sanningen, bry dig inte så mycket. Livet är tufft.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag har precis likadant. Har fortfarande inte riktigt "kommit över" rec., som jag såg med mina kompisar. Jag har sagt åt dem att jag inte tänker se några fler skräckfilmer, men de tänker tvinga mig ikväll i alla fall. :<


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rodja:

trädmannen

såg det ut som det växte träd iställer för händer på honom?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ti-92:

såg det ut som det växte träd iställer för händer på honom?

Ja, ungefär.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rodja:

Ja, ungefär.

den här?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ti-92:

Jag har ett stort på problem så fort jag har sett en skräckfilm.
tar jag in det i huvudet och är jätte rädd.

Rädsla kan övervinnas.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ti-92:

ska jag sluta titta på såna filmer?

Nej, härda dig. Mes.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ti-92:

den här?

Tänker inte trycka.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rodja:

Tänker inte trycka.

haha okey men det växer inte träd på honom.
såg dokumentären på tv.


   
SvaraCitera

Samma sak för mig [y] Ända sen jag såg Jurassic Park när jag var yngre har jag alltid varit lite rädd för mörkret. Har fått en del mardrömmar också, dom handlar oftast om dinosaurier, zombies och aliens! Senaste skräck filmen jag kollade på var "REC.", fick svårt att somna i typ 3 dagar efter det [sad]


   
SvaraCitera
Jeay_L

Finns några filmer som jag blivit så av, fast det släpper ju efter ett tag, enda som suttit i riktigt ordentligt är Exorsisten, efter den så har jag grymt svårt med filmer där dom håller på med exorsism!


   
SvaraCitera