Aviseringar
Rensa alla

Lättar på mitt hjärta


Ämnesstartare

Jag är kär i en kille som blir 35 år i maj. Själv blir jag 18 samma månad. Det är en riktigt stor åldersskillnad, men jag är såå jävla kär. Hela hans sätt att vara på och se ut påminner mycket om mig själv. Om jag inte vetat hans ålder hade jag trott att han var typ 25.

Jag vet inte varför jag skrev detta, men ville nog helst lätta på hjärtat lite. Det bästa vore att bara glömma honom, folk skulle inte förstå... Men ändå. Åldern är bara ett tal och jag ...jag... dör.[sad]


   
Citera
Ämnesstartare

en av mina kompisar har samma problem, men hon glömde honom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

niljon:

men hon glömde honom.

Jag kanske också glömmer..till slut. Men nu känns det rätt hopplöst. Och tänk om jag inte glömmer honom?


   
SvaraCitera
smisk

Äh, du är ju ung. Du kommer hitta någon som inte kommer dö snart. [y]


   
SvaraCitera

är det bara jag som tycker så stor åldersskillnad är äckligt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chickfactor:

är det bara jag som tycker så stor åldersskillnad är äckligt.

Japp[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chickfactor:

är det bara jag som tycker så stor åldersskillnad är äckligt.

Vad är det som är äckligt egentligen? Två personer som älskar varandra?

Och vad är livet värt om vi inte får dela det med den vi verkligen älskar?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

smisk:

Äh, du är ju ung. Du kommer hitta någon som inte kommer dö snart.

Antingen har du aldrig varit kär eller så är du bara dum i skalet.


   
SvaraCitera
smisk

Elmas:

Antingen har du aldrig varit kär eller så är du bara dum i skalet.

Kär har jag varit, och blir det aldrig igen. Det är bara skit i den här åldern ändå. Bättre att blicka framåt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

smisk:

Kär har jag varit, och blir det aldrig igen. Det är bara skit i den här åldern ändå. Bättre att blicka framåt.

Du har rätt, men vad spelar det för roll egentligen? Livet är alledeles för kort för att tveka pga skitsaker som åldern osv. När vi är döda kommer alla känslor och händelser vi upplevt under våra liv glömmas bort. Så vem fan bryr sig liksom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Elmas:

Och tänk om jag inte glömmer honom?

Ja då är det ju värre... det är svårt verkligen vet hur hon mådde innan hon bestämde sig för att glömma honom och gå vidare


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

niljon:

Ja då är det ju värre... det är svårt verkligen vet hur hon mådde innan hon bestämde sig för att glömma honom och gå vidare

Usch ja 🙁 Men det är ju en sak om han är ett svin. Jag har lätt för att avgöra vad folk är "ute efter". Vårt förhållanden bygger inte på sex, vi har faktiskt inte haft sex än. Det är på ett helt annat plan. Närhet, förståelse och någon att dela tankar, känslor osv med. Det är bara en känsla eller en sorts energi som bara gör att jag måste vara nära honom. Han är inte speciellt snygg heller, men han har världens finaste ögon och leende. Det är liksom inte en fysisk kärlek... Svårt att förklara det här! 😛


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tja, personligen anser jag väl att det är lite .. obehagligt med den åldersskillnaden...

Men men, alla har sin grej,


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

All kärlek är bra kärlek[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Elmas:

All kärlek är bra kärlek

Nja, det vette fan du 😛


   
SvaraCitera