Aviseringar
Rensa alla

Lättklädda tjejer


Ämnesstartare

Jag blir galen på alla lättklädda tjejer jag ser på min högstadieskola. Varför går tjejer runt i så lite kläder??

Vill höra åsikter från både killar och tjejer. Är det ok, vart går gränsen, och vad ska man göra åt det när man inte tycker att det är ok?


   
Citera

Piggelin:

. Är det ok

ok om man själv vill, men jag tycker inte om det.

Piggelin:

vart går gränsen

man sätter sin egen gräns, jag tycker dock att många gånger för långt.

Piggelin:

och vad ska man göra åt det när man inte tycker att det är ok?

finns inte så mycket man kan göra. man kan ju inte bestämma över andra.


   
SvaraCitera

ja det är ok! varje människa får gå runt i vilka kläder den människan vill gå i

ok kanske inte underkläder är så bra i en skola men annars är allt ok.

avskyr när folk klagar och så på folks kläder. ignorera det ifall du har nåt problem


   
SvaraCitera

/care


   
SvaraCitera

Jag hör nog till den kategori du syftar på.

När folk kommenterar att jag borde ta på mig mer kläder säger jag "håll käft, rövhål." och lämnar platsen.

Varför lägga sig i hur andra människor ser ut ? Ingen tvingar dig att titta ?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rose Red:

Varför lägga sig i hur andra människor ser ut ? Ingen tvingar dig att titta ?

Det handlar inte om vad jag tycker.. Är du inte orolig för att bli antasdad eller liknande?

Jag tycker att många som klär sig för utmanande tyvärr är väldigt unga. Då menar jag den ålder som elever har i högstadiet..


   
SvaraCitera

Beror väll på vem som gör det, ser bra ut på vissa.
Palla bry sig om hur de klär sig, deras ensak egentligen [zzz]


   
SvaraCitera

Piggelin:

Det handlar inte om vad jag tycker.. Är du inte orolig för att bli antasdad eller liknande?

Nej - varför skulle någon försöka ta på mig I SKOLAN ? [smile] Tror dessutom inte att en våldtäktsman som sitter i ett buskage sitter och väntar på att en tjej med kort kjol ska gå förbi, han tar nog första bästa.


   
SvaraCitera

Tycker det är ok så länge det inte är småbarn som klär sig hur som helst. Man kan nog inte göra så mycket åt saken, man får väl klä sig hur man vill.


   
SvaraCitera

Rose Red:

När folk kommenterar att jag borde ta på mig mer kläder säger jag "håll käft, rövhål." och lämnar platsen.

bara intresserad av hur du går runt och varför!


   
SvaraCitera

Rose Red:

Tror dessutom inte att en våldtäktsman som sitter i ett buskage sitter och väntar på att en tjej med kort kjol ska gå förbi, han tar nog första bästa.

Så du tror att våltäktsmän är någon slags grej som vissa män är på heltid? Våldtäkter utförs oftast inte av random gubbar i parken, utan av folk du träffar. Kanske på fyllan när en snubbe ser dig visa mycket hud blir han kanske lite flippad och känner att han måste ha sex med dig. Du har konstig syn på det om du verkligen tror att våltäktsmän är en sorst person som sitter och väntar någonstans på någon.


   
SvaraCitera

det är okej och trevlig (för det mesta)


   
SvaraCitera

Lounge fact:

bara intresserad av hur du går runt och varför!

Pm me if ya wanna know!
Känns lite segt att skriva ut det i forumet


   
SvaraCitera

Tornapart:

Du har konstig syn på det om du verkligen tror att våltäktsmän är en sorst person som sitter och väntar någonstans på någon.

Men jag var ironisk, för fan.


   
SvaraCitera

Hoes gotta be hoes.


   
SvaraCitera