Aviseringar
Rensa alla

Lättklädda tjejer


Rose Red:

Pm me if ya wanna know!
Känns lite segt att skriva ut det i forumet

eh [crazy]


   
SvaraCitera

Lounge fact:

eh

Personlig grej/störd grej. Alla behöver ej veta.


   
SvaraCitera

Har ingen åsikt


   
SvaraCitera
mynona

Piggelin:

Vill höra åsikter från både killar och tjejer. Är det ok, vart går gränsen, och vad ska man göra åt det när man inte tycker att det är ok?

Det är ok. Klart alla ska få klä sig som de vill. Man ska väl inte behöva gå omkring i burka? Huvudsaken är att man inte går omkring i underkläder. Man ska inte göra något åt det alls om man inte tycker det är ok. Det angår ingen annan hur man klär sig, så det enda man kan göra är att strunta i det. Man kan bara ta ansvar för sig själv, inte för andra, och man får acceptera att andra gör saker man inte gillar.

Piggelin:

Är du inte orolig för att bli antasdad eller liknande?

Saken är ju den att orsaken till att man kan bli antastad om man klär så lätt (om man nu faktiskt blir det) är just på grund av att folk tycker att man får skylla sig själv om man blir antastad när man kär sig lätt. Om fler klär sig lätt så måste folk tycka att det är ok, och om alla tycker att det är ok så blir färre antastade. Att inte tycka att det är okej är just en del av det synsätt som gör det riskabelt att klä sig så. Om vi får ett nytt synsätt försvinner det synsätt som gör det riskabelt. [y]


   
SvaraCitera

Alltid kul att titta på honor.


   
SvaraCitera

Det finns ingenting man kan göra så länge personerna faktiskt har kläder på sig. Och ja, det är helt okej att folk är lättklädda. Varför stör det dig?


   
SvaraCitera

Piggelin:

Vill höra åsikter från både killar och tjejer. Är det ok, vart går gränsen, och vad ska man göra åt det när man inte tycker att det är ok?

Klart det är okej. Gränsen går väl vid att komma i underkläder, och hur tusan skulle man kunna ändra på gemene mans klädsmak?


   
SvaraCitera

Ja. Det är absolut okej för folk att vara lättklädda.
Är dom i mitt rum får dom gärna vara helt nakna.


   
SvaraCitera

Folk får väl gå klädda hur de vill så länge de själva trivs i det.


   
SvaraCitera

Piggelin:

Varför går tjejer runt i så lite kläder??

Uppmärksamhet kanske? De vill väl att killar ska tycka de är snygga, och tror att lite kläder är det som är snyggt.
Men ja, folk får ha på sig vad de vill men ibland kan det ju vara lite stötande kanske.


   
SvaraCitera

Står hellre ut med att människor är lite för lättklädda än ser hur det införs massa regler och restriktioner.

Piggelin:

Jag blir galen på alla lättklädda tjejer jag ser på min högstadieskola.

Är nyfiken, definiera lättklädd?


   
SvaraCitera

Lättklädda tjejer är bra för att :
Snyggt att se på, tiden går fortare med en fröjd för ögat nära.

lättklädda tjejer är dåligt för att:
Regeln med se men inte röra blir extremt jobbig ju mindre kläder som är inblandade och man påminns om skiten mer och mer när man ser dem som är lättklädda.
Svårare att fokusera på viktiga saker när en lättklädd tjej är med, ibland behöver man maximal fokus.

Övervägande egalt måste jag däremot säga, ju äldre man blir desto mindre intressant blir det ^^


   
SvaraCitera

Liebestraum:

Har ingen åsikt

Tack för att du lät oss veta!


   
SvaraCitera

Pappbox:

Regeln med se men inte röra blir extremt jobbig

Har vi en framtida rapist on our hands? [wink]


   
SvaraCitera

Mm, blir också irriterad på sånt. Skall dom visa hud, så kan dom ju lika gärna visa allt, inte bara retas genom att visa lite[confused]


   
SvaraCitera