Aviseringar
Rensa alla

Läzkig grävling!!!!!!!!11


Ämnesstartare

För sisådär fem minuter sedan gick jag ut i vardagsrummet för att släcka några lampor och passade då på att titta ut genom ett fönster för att beskåda den vackra natthimlen. Det skulle jag dock inte ha gjort, för bara ett par meter från mitt hus såg jag en grävling spatsera förbi. Jag är jätterädd för grävlingar. [cry]

Vad skall jag göra för att glömma denna hemska syn, och kommer den att försöka ta sig in på mitt rum??????? [sad][sad][cry]

Image


   
Citera
Ämnesstartare

du vet den kan äta sig igenom väggar 😛


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

du vet den kan äta sig igenom väggar 😛

VA, kan dem???! [sad] Wikipedia säger att grävlingar lämnar sina bon för att söka föda, vill grävlingen jag såg alltså äta upp mig? [cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hur kan man vara rädd för grävlingar, de ser man ju nästan aldrig ändå [tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ending Jon:

Hur kan man vara rädd för grävlingar, de ser man ju nästan aldrig ändå [tard]

Jag har sett ganska många grävlingar i mina dagar och jag har blivit lika rädd varje gång.

Kolla, till och med uppstoppad ser grävlingen läzkig ut:

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Torftig:

VA, kan dem???! [sad] Wikipedia säger att grävlingar lämnar sina bon för att söka föda, vill grävlingen jag såg alltså äta upp mig? [cry]

Alltså bestämmer sig en grävling för att ta någon så gör den det. KOllade den tillbaka på dig så kan du vara säker på att den gör allt vad den kan för att komma in och undersöka vem du är...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Torftig:

Jag har sett ganska många grävlingar i mina dagar och jag har blivit lika rädd varje gång.

Kolla, till och med uppstoppad ser grävlingen läzkig ut

Jaha oj, har kanske bara sett en [blush] Men nä, den fick man ju bara lust att pussa [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

Alltså bestämmer sig en grävling för att ta någon så gör den det. KOllade den tillbaka på dig så kan du vara säker på att den gör allt vad den kan för att komma in och undersöka vem du är...

Oj, nu blev jag ännu mer rädd. [sad] Jag tror att den kollade på mig ty jag såg två glansiga lite större prickar glänsa där ute i mörkret.

[cry][cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Torftig:

Oj, nu blev jag ännu mer rädd. [sad] Jag tror att den kollade på mig ty jag såg två glansiga lite större prickar glänsa där ute i mörkret.

[cry][cry]

Skoja, de är helt ofarliga jö [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ending Jon:

Jaha oj, har kanske bara sett en [blush] Men nä, den fick man ju bara lust att pussa [cool]

Vilken tur du har haft då. [sad] Ofta man vill pussa den, den har ju jättevassa och läzkiga tänder. Hela den är läzkig. [cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

Skoja, de är helt ofarliga jö [crazy]

Nej, jag har läst på jättemycket nu och den är jättefarlig jö. [cry][cry]
Det står på en sida att det enda sättet att bli av med den är att skjuta den och det har jag verkligen ingen lust med [shake][shake][cry][crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

har alltid tyckt de va söta, trodde inte de var farliga [sad][cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Torftig:

ycket nu och den är jättefarlig jö. [cry][cry]
Det står på en sida att det enda sättet att bli av med den är att skjuta den och det har jag verkligen ingen lust med [shake][shake][cry][crazy]

Var glad över att du inte såg något läskigare djur :S Typ mullvad:

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

Var glad över att du inte såg något läskigare djur :S Typ mullvad:

Fy fan usch! [n]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Torftig:

Kolla, till och med uppstoppad ser grävlingen läzkig ut:

Nää, stackars uppstoppade grävling. 🙁


   
SvaraCitera