Aviseringar
Rensa alla

Låg med en fet tjej


Ämnesstartare

Lördag var dagen jag aldrig trodde skulle komma, dagen då jag utförde samlag med en överviktig kvinna.

Klockan är ca 03.00 och jag ligger halvt däckad i en soffa på någon hemmafest då denna enorma varelse uppenbarar sig, hon är om inte mer berusad än vad jag är och går rakt på sak och ber om kuk samtidigt som hon försöker få med mig till ett rum.
Skräckslagen försöker jag protestera men det klassiska mans fenomenet då all tankeverksamhet förflyttas från hjärnan till kuken är ett faktum.

5minuter in i akten så får jag tydliga 'dags för missionären' signaler och jag påbörjar min färd upp på den enorma kvinnans kropp. Efter mycket om och men är jag äntligen ovanpå och igång när hon avbrytar mig med "när tänkte du stoppa in den" ? ... wtf ???? tänker jag tills jag inser att jag ligger och juckar i ett lårveck.

Hennes enorma mage gjorde missionären omöjlig så jag intar rygg position och låter henne kliva upp. Efter ca 20sek så brister hennes kondition och hon faller medvetslös av utmattning rakt över mig.
Även jag blir medvetslös när jag får 200kg kvinna rakt över mig, efter okänd tid så vaknar jag upp, hon ligger fortfarande utmattad över mig med sin högra bröstvårta i mitt öga. Jag börjar febrilt slå och sparka men den feta kroppen rör sig inte en millimeter.

Efter ca 9h under denna kvinna kom äntligen brandkårgen och lyckades med hjälp av 9 man rulla av henne från mig.

Detta är en varning till alla er, ligg aldrig med en tjock kvinna


   
Citera

okey, då vet jag.


   
SvaraCitera

Du är verkligen dålig på att trolla


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ad_Hoc:

Du är verkligen dålig på att trolla

Det här är 100% sanning


   
SvaraCitera

4chan:

Det här är 100% sanning

Nej det är det inte


   
SvaraCitera

Ad_Hoc:

Nej det är det inte

Jo, Jag var där!


   
SvaraCitera

4chan:

Detta är en varning till alla er, ligg aldrig med en tjock kvinna

4chan. Jag älskar dig.


   
SvaraCitera

är han ett troll?
jag tror han är ett troll [n]


   
SvaraCitera

dööööö


   
SvaraCitera

Hell_man:

dööööö


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hell_man:

dööööö


   
SvaraCitera

guld! 🙂


   
SvaraCitera

Ad_Hoc:

Du är verkligen dålig på att trolla


   
SvaraCitera

Kul, jättekul.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

locura:

Kul, jättekul.

Håll dig borta från min tråd din vidriga fjortis.


   
SvaraCitera