Aviseringar
Rensa alla

Låg med min bästa vän, vad händer nu?


ebbzi
Ämnesstartare

Okej, det här är lite komplicerat. Vi är ett kompisgäng på 4 killar och mig. Jag har varit bästa vän med dom i 4 år och de har känt varandra i typ 10 år. Ena, Daniel sa för en månad sen att han har riktiga känslor för mig (kärlekskänslor då), jag känner ej likadant. Igår så låg jag med Zakarias som är bästa vän med Daniel sen 10 år tillbaka. Zakarias visste inte om Daniels känslor för mig förrän typ 10 minuter innan vi hade sex. Då kompis nummer 3, Johan messat Zakarias det. 

Summan av kardemumman, ska vi berätta för Daniel att vi haft sex eller låtsas som ingenting? Zakarias har lite skuldkänslor för det eftersom han på ett sätt visste om Daniels känslor. Och jag gillar lite halvt Zakarias så vet inte om vi ska typ ta det vidare eller bara blåneka hela skiten. 

Någon som har råd eller tips på hur jag ska göra i den här situationen? Känner mig väldigt villrådig 


   
Citera
reben

asså det är ju inte direkt så att du gjort nå jättefel. var ärlig om han frågar, ljug inte. gillar du han z så finns d väl inget som hindrar. 

ibland blir folk ledsna det är synd.


   
SvaraCitera
ebbzi
Ämnesstartare

jo vet ju att jag inte gjort något fel, är lite rädd att det kommer bli svårt att vara kompisar om D får reda på det och det vill jag ju inte. 


   
SvaraCitera

Ni alla killar kanske kan ha sex tillsammans om nu alla är bögar. Är väll inget fel med det?... Annars så får dy väll berätta som det är för Daniel.


   
SvaraCitera

adaq:
Ni alla killar kanske kan ha sex tillsammans om nu alla är bögar. Är väll inget fel med det?... Annars så får dy väll berätta som det är för Daniel.

Ts är dock en hona 


   
SvaraCitera

mm tkr du ska berätta när de finns möjlighet 🙁
typ sånt kmr alltid fram till slut o ah blir han ännu mer förtjust i dig så kmr de kanske gö mkt ondare o så dör han 

schim:

Ts är dock en hona 

usch läste hora varje gång ja scrollade ned
tänkt wtf ofta hon tkr så


   
SvaraCitera

Fasiken:
mm tkr du ska berätta när de finns möjlighet 🙁
typ sånt kmr alltid fram till slut o ah blir han ännu mer förtjust i dig så kmr de kanske gö mkt ondare o så dör han 

usch läste hora varje gång ja scrollade ned
tänkt wtf ofta hon tkr så

Säger aldrig hora 🙁 även om personen är det


   
SvaraCitera

schim:

Ts är dock en hona 

Så de är ett gäng på 4killar och en tjej, missförstod nog TS


   
SvaraCitera

Beror på. Det är ju lite taskigt, han kommer garanterat bli sur och besviken om han får veta det. Men å andra sidan, är ni kompisar som kan ha hemligheter för varandra? 


   
SvaraCitera

varför måste man berätta? vem man ligger med är privat


   
SvaraCitera

schim:

Ts är dock en höna 

Galen


   
SvaraCitera
ebbzi
Ämnesstartare

jo behöver ju inte berätta men om det nu kommer fram (vilket det lär göra) så vill jag att han får reda från mig och inte någon annan, får prata med Zakarias och kolla hur han tycker vi ska berätta. lär ju bli skumt i början men det får jag ta då 🙂 


   
SvaraCitera
ebbzi
Ämnesstartare

är så dålig på att hålla hemligheter så vill inte råka när jag är typ full eller nått sånt, haha. bättre att säga det nykter 


   
SvaraCitera
Majski

rogernw: är ni kompisar som kan ha hemligheter för varandra? 

Söt


   
SvaraCitera

KAOS, Sånt här löser sig aldrig jag lovar dig, man måste vara helt galen för att lyckas med sådana här mentala akrobatiska nummer!


   
SvaraCitera