Aviseringar
Rensa alla

Lagliga droger


Ämnesstartare

Angie01:

Vad tycker ni om lagliga droger på internet? Bra eller dåligt att de får säljas som det görs idag?

Dåligt, dels för många inte har genomgått forskning på skadeverkan och dels för att det undgår beskattning och dels för att det likt gatudrogerna inte nödvändigtvis är det man tror det skall vara.

dom bör inte få säljas förens dom genomgått kontroll likt läkemedel och mattillsatser etc så man bör börja med att legalisera dom forskade drogerna sedan kan dom nya tillkomma i sortimentet.

edit: på systemet då alltså.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angie01:

Så nu undrar jag?

Varför ett frågetecken där?[confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angie01:

Vad tycker ni om lagliga droger på internet? Bra eller dåligt att de får säljas som det görs idag?

Om jag får slänga in ett inlägg som har med ruset att göra så kan jag säga att man blir ypperligt besviken på lagligt röka om man testat "the real deal" innan.


   
SvaraCitera

Ja dom som är riktigt potenta är Mephredrone, 4FMP, 4-Ho-Met, LSA osv. Det fungerar som riktiga droger (iaf en del av dom).
Men tyvär är det ganska dyrt då det gäller sånt som fuckar upp ens kropp ganska ordentligt. Rekommenderar det olagliga då det oftast inte är lika snabbt kemiskt ihopkastat.


   
SvaraCitera

De lagliga droger jag har testat föll mig inte i smaken, förutom nikotin/koffein/alkohol. Mephedrone har jag ingen koll på om det är lagligt eller inte i nuläget men det är annars riktigt fint enligt mitt tycke.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

alkohol och cigg är ju bra att köpa på nätet [y] så jag tycker det är bra


   
SvaraCitera

Spice Nordic har många lagliga droger. Det är egentligen såkallade "örtblandingar" som du röker, och sedan uppnår beroende på vad du rökt en cannabisliknande effekt.

Själv skulle jag rekommendera Spice Diamond, Organic Worx - Smoke eller Spice Arctic Synergy. Som sagt, du röker det precis som ganja.


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera