Aviseringar
Rensa alla

lågt BMI - tjock?


Ämnesstartare

När jag gick in på den där 'BMI 16' så typ titta jag mig i spegeln och ba FUCK.
så min fråga är,
Kan man ha lågt (underviktig) BMI men ändå vara tjock? <.<


   
Citera

Nej.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Nej.

okej.


   
SvaraCitera

nej


   
SvaraCitera

Nomnomnam:

Kan man ha lågt (underviktig) BMI men ändå vara tjock? <.<

Man kan ha lågt BMI och ha en orealistisk självbild/konstig definition av ordet "tjock". Man är inte tjock bara för att man inte kan spela xylofon på sina revben.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

nej

kej.

Buddah:

Man kan ha lågt BMI och ha en orealistisk självbild/konstig definition av ordet "tjock". Man är inte tjock bara för att man inte kan spela xylofon på sina revben.

nej, revben vill jag inte se. Men om jag tittar på andra och sedan på mig själv, så känner jag mig bara klumpig och äcklig. Och man kan väl ändå inte se saker som inte finns, som tjock mage ?


   
SvaraCitera

Nomnomnam:

Och man kan väl ändå inte se saker som inte finns, som tjock mage ?

Man kan föreställa sig att något är värre än vad det är. Helt övertygad om att du menar att din mage inte är 100% slimmad, och kallar det för att du är tjock. Då är det inte ditt BMI det är fel på, utan snarare så att din mage är otränad.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Buddah:

Helt övertygad om att du menar att din mage inte är 100% slimmad, och kallar det för att du är tjock. Då är det inte ditt BMI det är fel på, utan snarare så att din mage är otränad

hm key :/


   
SvaraCitera

Ja det kan du. Du kan vara smal o tjock dvs smal men har dallerfett dvs otränad.

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

eller jag skoja de kallas otränad inte tjock kom jag på nej du är ej tjock din hjärna leker med dig ok [crazy]


   
SvaraCitera

Nomnomnam:

hm key :/

Bara börja träna magen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

Ja det kan du. Du kan vara smal o tjock dvs smal men har dallerfett dvs otränad.

okey c:

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Buddah:

Bara börja träna magen

Will do!

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 2 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Angelize:

eller jag skoja de kallas otränad inte tjock kom jag på nej du är ej tjock din hjärna leker med dig ok

hm, key, varför ändra du dig så snabbt?[surprised]


   
SvaraCitera

Buddah:

Man kan föreställa sig att något är värre än vad det är. Helt övertygad om att du menar att din mage inte är 100% slimmad, och kallar det för att du är tjock. Då är det inte ditt BMI det är fel på, utan snarare så att din mage är otränad.

Nomnomnam:

kej

finns något som heter ​​body dysmorphic disorder, har du BMI 16 kanske detta är något att kolla upp. innebär kort att man uppfattar sin kropp eller en del av sin kropp på ett sätt som inte stämmer överens med verkligheten. [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

variabel:

finns något som heter ​​body dysmorphic disorder, har du BMI 16 kanske detta är något att kolla upp. innebär kort att man uppfattar sin kropp eller en del av sin kropp på ett sätt som inte stämmer överens med verkligheten.

nah, har 17.
Men ska titta 🙂


   
SvaraCitera

Nomnomnam:

hm, key, varför ändra du dig så snabbt?[surprised]

För jag vill ej uppmuntra till dumma tankar [crazy] o som variabel sa

variabel:

finns något som heter ​​body dysmorphic disorder, har du BMI 16 kanske detta är något att kolla upp. innebär kort att man uppfattar sin kropp eller en del av sin kropp på ett sätt som inte stämmer överens med verkligheten. [cute]

de borde du kolla upp! fast så gäller det inte bara din vikt för då har du äs.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

För jag vill ej uppmuntra till dumma tankar

Så länge jag får veta sanningen så.

Angelize:

de borde du kolla upp! fast så gäller det inte bara din vikt för då har du äs.

äs?


   
SvaraCitera