Aviseringar
Rensa alla

Laktosintolerans


Uteslut mjölkprodukter ur din kost och se om du mår bättre [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Semi:

Det är okej, lyssna inte på alla som ser dig som mindre värd bara för att du inte är fullt funktionell!

ASSÅ wtf??? vad säger du? SÄGER du att jag är en handkapp bara för att jag TROR att JAG är LAKTOSINTOLERANS ELR!!!!??? VRF SKULLE NÅGON TRO ATT JAG E MINDRE VÄRD FÖR DET?????? JAG KÄNNER MÅNGA SOM E DET FATTAR DU ELR!!!!????[mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

INGEN får tycka SYND om mig OKEJ??!![mad]


   
SvaraCitera

Semi:

Tycker synd om dig, med ett sånt handikapp vettefan om jag hade orkat leva själv. Tycker det är hemskt att folk föder barn med sånna fel i sig istället för att göra abort och göra livet lättare för både sig själva och för barnet. Fyfan.

men om man är vegan vem ska man då ha kompisar med [confused]


   
SvaraCitera

pink_lover:

jag e "Laktosintolerans"

Du misstänker att du är laktosintolerant. Det bekräftar du genom att ringa vårdcentralen och be att få komma in och ta ett enkelt blodprov.

Ibland visar blodproven ingenting, men man kan ändå känna att man mår dåligt av att dricka mjölk. Då ska man såklart skita i vad provsvaren säger och undvika det i alla fall.


   
SvaraCitera
tigr
 tigr

pink_lover:

JAG är LAKTOSINTOLERANS

[sad][love]
Stackare. Både laktosintolerant och lite långsam. Även om du kommer få nya rutiner, mediciner och prata med gamla farbröder på sjukhuset så kommer det det i slutändan bli bra. Det betyder att allt kommer lösa sig. Du behöver inte vara orolig.


   
SvaraCitera

Drick en liter mjölk.
Om du pruttar mycket efteråt och det luktar laban - då är du infekterad.


   
SvaraCitera